Gjest Cathrine Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Hei! Jeg er ei 19 år gammel jente som leier hybel hos en familie. Problemet er at faren har store problemer med at han må vite alt som skjer i huset. Jeg bor i kjelleren dems men de har noen små oppbevaringsrom der. Så de er ikke der ofte. Problemet er at jeg i det siste har merket noen små forandringer. Kan si det at han mannen var nede for å se til meg opptil 4 ganger i uken, for å se hvordan jeg hadde det. Han lider av noe angst og må hele tiden ha kontroll. Men dette gjorde at jeg ikke fikk noe privatliv og jeg fikk tilslutt stopp på det. Det ble rett og slett ubehagelig. Men i det siste så har jeg merket noen små forandringer. Lyset eller vifta på badet og i gangen ble skrudd av, av andre en meg. Jeg tenkte med en gang at det var han. Så begynner jeg jo å tenke om han faktisk går inn på hybelen min ( badet er i gangen, egen dør inn til kjøkken og soverom) og ser i tingene mine. Jeg satte da en papirlapp i klem mellom døra en 10 cm over bakken, når jeg deretter åpnet døra datt lappen ned. Den er helt lydløs så man legger ikke merke til den med mindre man ser etter. Dette har jeg praktisert de to siste dagene og begge gangene har lappen vært på gulvet når jeg kommer tilbake. Problemet er at jeg trenger ordentlig bevis på at han går inn. Jeg er nesten skråsikker på at han gjør det, jeg trenger bare bevis. Hvis jeg får gjort det har jeg muligheten til å konfrontere han eller kona med det og mulig få en stopp. Flytte er ingen løsning, bor på et lite sted uten noen andre bo muligheter og jeg er student. Tusen takk for alle svar! Jente -19
Glitnir Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Du kan jo sette opp et lite spionkamera. Når det er sagt hadde jeg neppe giddet å bo et sted hvor folk sniker på rommet mitt, særlig ikke etter å ha konfrontert dem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå