Gå til innhold

Menn; hva tenker dere om å date noen yngre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er betatt av en mann som er 11 år eldre enn meg. Jeg er i starten av 20-årene. Vi er veldig like personer, har mye til felles, og jeg oppfatter det som at han flørter med meg også.

Selv om at jeg alltid har vært for aldersforskjell, merker jeg at jeg bekymrer meg om hva han tenker. Er redd han skal se på meg som alt for ung for han, osv. Tror ikke han gjør det, men man vet aldri.

Så menn - har dere noen innspill? Egne erfaringer, tanker, råd?

Anonym poster: 3045149d603556398af31c2e56cce66c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva HAN tenker? Det får du spørre han om.

Anonym poster: e120965578793a4ea985b8742dc5e425

AnonymBruker
Skrevet

Hva HAN tenker? Det får du spørre han om.

Er det ikke lov å diskutere ting på dette forumet lenger? Er det ikke lov å spørre om ting lenger?

Jeg og han er ikke på det stadiet enda der vi prater om dype, seriøse ting. Regner med det kommer etter hvert, og i så fall vil jeg jo merke hva han syns. Men jeg ønsker å høre hva menn her på forumet (eventuelt kvinner i samme situasjon) har å si om saken.

Så takk for denne særdeles "nyttige" kommentaren.

Skrevet

Jeg er betatt av en mann som er 11 år eldre enn meg. Jeg er i starten av 20-årene. Vi er veldig like personer, har mye til felles, og jeg oppfatter det som at han flørter med meg også.

Selv om at jeg alltid har vært for aldersforskjell, merker jeg at jeg bekymrer meg om hva han tenker. Er redd han skal se på meg som alt for ung for han, osv. Tror ikke han gjør det, men man vet aldri.

Så menn - har dere noen innspill? Egne erfaringer, tanker, råd?

Jo nærmere null, jo trangere hull.

• Liker 2
Gjest abcdefgh
Skrevet

Yngre jenter er bra! Kan dog ikke være så ung at hun ikke er klar for å forplikte seg for resten av livet , om det er snakk om noe seriøst.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, men du kan aldri gjettet deg til hva HAN tenker ut fra hva andre menn her på forumet tenker. Det blir som å diskutere homofile med folk fra smiths venner og så tro at alle hater homofile bare fordi de du pratet med gjør det.

Mennesker er forskjellige. Siden han er blitt kjent med deg liker han deg vel, tenker jeg. :)

Om det kan bli noe mer kommer vel an på kjemi og om det er noe dypere mellom dere enn bare, "han er så kjekk og grei, la oss bli sammen og se om vi passer i lag!".

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.

Er egentlig interessert i noe langvarig ja, men det spørs jo litt hvor godt vi passer sammen, osv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente da, men er sammen med en som er 7 år eldre. Jeg er 17 år.

Jeg tenkte når vi møttes at det aldri i verden kunne funke, da han studerer mens jeg går på VGS, og at han sikkert så på meg som ei lita jente og umoden. Men han var jo så utrolig snill at jeg kunne ikke la den sjansen gå. Han hadde vært i to langvarige forhold før med jenter som var like gamle som han. Han hadde også hatt en fuckbuddy og ett par ONS, slik at han gikk jo ikke etter "jentunger". Men han synes jeg var pen og veldig oppegående og moden for alderen så han tenkte "hvorfor ikke?" (skal sies at jeg hadde allerede bodd for meg selv en god stund slik at jeg var veldig selvstendig (og er selvsagt det fortsatt). Vi fant ut at vi passet utrolig godt sammen. Samme humor, interesser og vi trivdes i hverandres selskap, og for ikke å nevne sexen som er helt fantastisk.

Mange som ikke kjenner oss vil vel si at han er umoden eller at han sikkert ikke kan få seg noe bedre siden han "går etter jenter som meg" osv, men de som kjenner oss vil si at vi passer sammen som hånd i hanske.

Men så lenge jeg trives sammen med han, så bryr jeg meg ikke om hva andre tenker og sier.

Jeg er utrolig glad for at jeg gav han en sjanse ihvertfall, og jeg tror også at han er glad for at han gav meg en.

Så jeg tror ikke aldersforskjell har noe å si om man møter en person man passer utrolig godt sammen med. :)

(vær snill og ikke spor av denne tråden med at typen min må være sånn og sånn osv, for den diskusjonen orker jeg ikke ta på et forum)

Anonym poster: 3ce4be5cd5e165873c67cf076a228d47

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for erfaringen din, anonym! :) Høres bra ut. Flott at du har funnet en du liker godt.

Skrevet

Hvis hun er moden i oppførsel kan jeg godt gå ned 3-4 år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 19, flørten min 8 år eldre. Jeg bryr meg ikke om aldersforskjellen, og det gjør tydeligvis ikke han heller. Jeg er moden for alderen, og hvis det har noe å si; folk tror gjerne at jeg er et par eldre enn det jeg faktisk er. Uansett: Så lenge begge er myndige og oppegående, selvstendige mennesker, mener jeg at alderen bare er et tall.

Anonym poster: da4b133f9a3733956a087a184f81ad29

AnonymBruker
Skrevet

Å snakke om aldersforskjellen blir for dypt? Da jeg var 17år møtte jeg en fyr på 25. Noe av det første vi snakket om var vel egentlig nettopp det, vi var vel sammen i 1/2år, og resten ble bare vennskap pga aldersforskjell. Aldersforskjellen plagde oss pga forskjellige stadier i livet, og ingen av oss var vel helt keen på å ha denne forskjellen. Men 17 og starten av 20årene har en stor forskjell i seg selv, noen som er i starten av 20 årene får jo barn og blir forlovet ganske kjapt. Så det blir vel individuelt. Kommer an på deg og

Anonym poster: cfed4ce1e048cf3edf113d378e6fdfc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...