AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Under personalfesten forrige uke endte jeg opp med å kline med en av avdelingslederne (ikke min). Vi ble også venner på face den natten og jeg fikk ham til å laste ned snapchat (app til mobilen for å sende bildemeldinger). Jeg glemte avtalen vår om å dra på nach sammen så det ble litt meldinger når jeg kom hjem og jeg sendte også en slibrig snap. Dagen etter angret jeg som faen. Ikke nødvendigvis fordi han indirekte er sjefen min, men fordi jeg vet han har samboer. Vi snakket mye om henne tidligere på kvelden og at ting ikke går så bra. Men problemene startet egentlig i helga da jeg sendte en snap i fylla og så begynte meldingene. Søndag kom han innom min avdeling bare for å "henge" og mandag fikk jeg melding med min avdelingsleder om jeg kunne tenke meg å jobbe i hans avdeling tirsdag. Jeg sa ja mest fordi det er noe jeg har hatt lyst til lenge, mest for å kunne jobbe mest mulig. Men når han så sender meg melding på kvelden om at han gleder seg til å ha meg på opplæring osv fikk jeg en ekkel klump i halsen. Tirsdagen var først klein men ble ganske hyggelig etterhvert. Vil jo ha han som venn. Ingen av oss har nevnt det som skjedde. Men hadde aldri pratet mer med han enn hei før festen. Burde jeg si noe? Til han? Til samboeren? Til min egen sjef? Bør kanskje nevne at det er en bedrift jeg bare jobber deltid i ved siden av studiene. Anonym poster: 7217da2d8962e7a9277e92f221196a41 Anonym poster: da9545849e309d50c57bda4f7e254808
Gjest abcdefgh Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Du bør gå utifra at han vil ha sex med deg. Så får du bestemme selv hva du vil. Tviler på han søker en venn. 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Under personalfesten forrige uke endte jeg opp med å kline med en av avdelingslederne (ikke min). Vi ble også venner på face den natten og jeg fikk ham til å laste ned snapchat (app til mobilen for å sende bildemeldinger). Jeg glemte avtalen vår om å dra på nach sammen så det ble litt meldinger når jeg kom hjem og jeg sendte også en slibrig snap. Dagen etter angret jeg som faen. Ikke nødvendigvis fordi han indirekte er sjefen min, men fordi jeg vet han har samboer. Vi snakket mye om henne tidligere på kvelden og at ting ikke går så bra. Men problemene startet egentlig i helga da jeg sendte en snap i fylla og så begynte meldingene. Søndag kom han innom min avdeling bare for å "henge" og mandag fikk jeg melding med min avdelingsleder om jeg kunne tenke meg å jobbe i hans avdeling tirsdag. Jeg sa ja mest fordi det er noe jeg har hatt lyst til lenge, mest for å kunne jobbe mest mulig. Men når han så sender meg melding på kvelden om at han gleder seg til å ha meg på opplæring osv fikk jeg en ekkel klump i halsen. Tirsdagen var først klein men ble ganske hyggelig etterhvert. Vil jo ha han som venn. Ingen av oss har nevnt det som skjedde. Men hadde aldri pratet mer med han enn hei før festen. Burde jeg si noe? Til han? Til samboeren? Til min egen sjef? Bør kanskje nevne at det er en bedrift jeg bare jobber deltid i ved siden av studiene. Anonym poster: 7217da2d8962e7a9277e92f221196a41 Anonym poster: da9545849e309d50c57bda4f7e254808 Å være venn med sjefen er veldig vanskelig i utgangspunktet og om du innleder et forhold til ham så forbered deg på at det kan bli konsekvenser når forholdet skjærer seg. Et tips for alle som er ansatt uavhengig om de innleder et forhold til ham eller ikke er å la seg organisere i et fagforbund dersom det skulle dukke opp en usaklig oppsigelse senere på ferden. Anonym poster: af5a71207a707c04e1d904e49df24fa5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå