Gå til innhold

Isolasjonskrav åt dører

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vyrde dykk!

Eg har ein son som bur på korridor for tida, diverre er døra så dårleg lydisolert at han høyrer alt som vert sagt inne på romet til kameraten på den andre sida av korridoren. Han merker ikkje ein gong om døra er stengd eller open, han klagar over at han eigentleg ikkje har noko privatliv lenger (om eg stend på utsida kan eg høyre kva han kviskrar om). Døra er nett nok ganske tjukk tredør med tynn metall(?)plate på utsida på båe side, men lyden går likevel rett gjennom.

Det er rett nok husverten som lyt gjera utbetringar (bygninga er pussa opp ein gong på 2000-talet, veggane er godt isolerte medan ein kan tyde noko av det som vert sagt i etasja ovanfor, men mest utydeleg mumling). Er det ikkje einskilde statlege krav til lydisolasjon ein lytt stetta for å kunne hyra ut?

Hadde det vore opp til meg hadde eg helst bytta ut døra, men han kan jo nytta Rockwool lydplater samt ekspanderande fugeband?

Kva tykkjer de om løysinga?

Anonym poster: 9d2c0a39382c69c03c3f4f0e17e565eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nokon som kjenner til eit mannfolkforum som vert lese av mange handverkarar? Diskusjon.no er vel mest for nerdar som aldri har nytta ein hammar?

Anonym poster: 9d2c0a39382c69c03c3f4f0e17e565eb

AnonymBruker
Skrevet

Byggebolig.no har forum der brukarane er samansett av fagfolk og nerds som skal gjera sjølv. Der får du nok svar.. Men kva med å moderera vekk dei aller verste dialekt/ nynorskorda?

Anonym poster: 3ad05bb30b9e28f037f1b15279c81a48

• Liker 1
Skrevet

Skriv på norsk så skal jeg svare, forstår ikke en pøkk av den der nynorsk greia di

• Liker 3
Skrevet

Skriv på norsk så skal jeg svare, forstår ikke en pøkk av den der nynorsk greia di

Da er du bra dum.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...