Gå til innhold

Dagmamma

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nå er det nok!!!!

Vi trodde vi hadde fått verdens flotteste og flinkeste dagmamma til jenta vår. Referansene var topp og jeg prata med mange som var fornøyde med henne. Hun har jobba i Barnehage før og hadde referanser derfra også som var veldig positive.

Uansett - hun er kjempegrei med jenta vår, men nå har det vært noe hver eneste uke - enten uventet ferie eller sykdom. I går var toppen på kaka når hun sendte SMS for å si at nå var hun hos legevakten bla bla bla. Så var det tull om at hun skulle dele på å passe jenta vår med ei annen dame :o det har aldri vi blitt enige om og sa det sånn. Bare kommunikasjon på SMS og til slutt prøvde jeg å ringe. Hun tok ikke telefonen i det hele tatt og sendte meg en ny melding der hun sa at hun ikke hadde STEMME. Syntes det hørtes rart ut - så jeg fikk noen andre til å ringe - noen som hun ikke kjente no til. Joda der hadde hun kjempestemme og ikke noe problem

Har nå satt annonse i avisa og på butikken for nå er det nok. Snakk om å være uheldig da. Stakkar jenta vår da - hun kan ikke bli hipset frem og tilbake som det mener jeg :-x

Måtte bare få blåst ut litt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du finner en dagmamma du kan være fornøyd med nå snart da!

Har hatt det sånn selv også. Vi har nå 3 (!) dagmamma på et halvt år - og vi skal flytte og må finne ny dagmamma i Bergen til sommeren, dagmamma nr 4 :-( Stakkars lille jenten min. Men heldigvis ser det ut som hun har taklet det godt. Egentlig håper jeg vi får bhg plass, for meg blir det et tryggere og mer stabilt sted for jenten min å være på dagtid.

Slike overgangsfaser er sårbare for barn. Men de kommer styrket ut av det, en erfaring rikere, om de blir tatt vare på og ikke hele verden faller sammen rundt dem. Så vær den moren du er, så lenge hun vet at du kommer og henter henne hver dag vil dette gå greit.

Lykke til med ny dagmamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...