Gjest LineaAlba Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Noen her som ser på det og har sett den nyeste episoden? 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Sendes det i Norge da? Anonym poster: 22f6d2995d2b2606b78271be7edca1c0
Gjest LineaAlba Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Jeg tror det har gått på TV2 bliss før, men jeg ser det på nett.
Snøball Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Ja! Jeg ser på. Har gledet meg til nye eppiser, morsom serie å følge med på. Ser det på nettet og gleder meg til neste episode. Merker at jeg er i overkant engasjert og blir kjempeprovosert over oppførselen til Spencer. For en dust..
Gjest LineaAlba Skrevet 13. april 2013 #5 Skrevet 13. april 2013 Ja! Jeg ser på. Har gledet meg til nye eppiser, morsom serie å følge med på. Ser det på nettet og gleder meg til neste episode. Merker at jeg er i overkant engasjert og blir kjempeprovosert over oppførselen til Spencer. For en dust.. Jeg vet, det er nesten fælt å se på hvor hjernevasket Louise er! Men jeg leste her om dagen at hun har dumpet han, og at ryktene skal ha det til at hun dater Andy nå
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #6 Skrevet 13. april 2013 Jeg digger MiC! Men jeg bare lyst til å fike til Spencer! For en dust! (Noe han egentlig har vært hele veien) Louise er et kapittel for seg selv, snakk om naiv og dum jente. Og så irriterer det meg at Spencer ble så sint på Boulet. Det er jo Spencer som driter seg ut og som er utro (gang på gang) mot kjæresten sin, F rydder bare opp Likte heller ikke at Sophia bare stakk, men jeg ventet vel heller ikke så mye annet. Anonym poster: a5725629d6c0ab3de7db48bd04b06ab7 2
Snøball Skrevet 14. april 2013 #7 Skrevet 14. april 2013 Jeg vet, det er nesten fælt å se på hvor hjernevasket Louise er! Men jeg leste her om dagen at hun har dumpet han, og at ryktene skal ha det til at hun dater Andy nå Såpass! Jeg har sansen for Andy Andre likandes folk i serien er Millie, Francis (hetero) og han modellen som ligner på et Kelly-family medlem- men vet ikke om han er med denne sesongen. Ollie er også ganske underholdende, mens Jamie blir jeg sliten av Litt av noen liv de lever, btw, shopping, drikking, reising og minimalt med jobbing for de fleste..
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #8 Skrevet 22. april 2013 Såpass! Jeg har sansen for Andy Andre likandes folk i serien er Millie, Francis (hetero) og han modellen som ligner på et Kelly-family medlem- men vet ikke om han er med denne sesongen. Ollie er også ganske underholdende, mens Jamie blir jeg sliten av Litt av noen liv de lever, btw, shopping, drikking, reising og minimalt med jobbing for de fleste.. Millie likandes??? Oi, folk har virkelig forskjellig oppfatning! hehe Jeg synes hun er helt forferdelig bortskjemt og sutrete. Liker henne virkelig ikke! Anonym poster: 22f6d2995d2b2606b78271be7edca1c0
Snøball Skrevet 23. april 2013 #9 Skrevet 23. april 2013 Millie likandes??? Oi, folk har virkelig forskjellig oppfatning! hehe Jeg synes hun er helt forferdelig bortskjemt og sutrete. Liker henne virkelig ikke! Anonym poster: 22f6d2995d2b2606b78271be7edca1c0 Vel, hun er en av de få som faktisk tør å sette Spencer på plass og jeg synes hun er underholdende. Når det er sagt så er hun også rimelig hyklerisk med tanke på Hugo-situasjonen (som Spence påpekte i forrige episode), men hva hadde MIC vært uten sine dramaqueens? Gleder meg til neste episode, det blir Louise+Spence-drama!
Gjest LineaAlba Skrevet 25. april 2013 #10 Skrevet 25. april 2013 Jeg liker Millie og alt dramaet hun lager, med drinkkasting og slapping rundt omkring. Og hun er en god venn, det skal hun ha, og så innmari pen! Liker også at hun er forlovet med en hip hop gangsta boi. Men Spencer. BAH. Å ligge med en annen dame i Louises seng? Leste at det var broren til Louise som hadde tatt ham på fersken. Så Louise har gode kilder. OMG!
Snøball Skrevet 30. april 2013 #11 Skrevet 30. april 2013 Jeg liker Millie og alt dramaet hun lager, med drinkkasting og slapping rundt omkring. Og hun er en god venn, det skal hun ha, og så innmari pen! Liker også at hun er forlovet med en hip hop gangsta boi. Men Spencer. BAH. Å ligge med en annen dame i Louises seng? Leste at det var broren til Louise som hadde tatt ham på fersken. Så Louise har gode kilder. OMG! Er Millie forlovet? De har ikke sagt noe om det i serien ennå? Nesten litt komisk hvordan Spence gang på gang blir konfrontert med ting han har gjort, blånekter og blir rasende og fornærmet, for så å legge seg paddeflat når det (selvsagt) viser seg å være sant. Han må ha Storbritannias dårligste rykte!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #12 Skrevet 30. april 2013 Er Millie forlovet? De har ikke sagt noe om det i serien ennå? Nesten litt komisk hvordan Spence gang på gang blir konfrontert med ting han har gjort, blånekter og blir rasende og fornærmet, for så å legge seg paddeflat når det (selvsagt) viser seg å være sant. Han må ha Storbritannias dårligste rykte! Ja, hun er forlovet med Professor Green. Han er vel ikke interessert i å være med på MIC, så er vel muligens derfor det ikke er nevnt. De har vel datet en stund og. Spencer er en stor dritt! Er det fler enn meg som synes lojaliteten til gutta er litt.. rar? Anser de seg ikke som venner av jentene og? Og hvor er da lojaliteten til de? Feks så visste vel både Jamie og Proudlock at Spencer var utro mot Louise. Hvorfor beskytter de ham dersom de er venner med henne og? Den ene som gjorde det rette, var Boulle. Men så må han tåle kjeft fra de andre gutta.. idioter! (Men på en annen side.. det hadde vel ikke vært så underholdene om de ikke var drittsekker?) Anonym poster: a5725629d6c0ab3de7db48bd04b06ab7
Snøball Skrevet 3. mai 2013 #13 Skrevet 3. mai 2013 Noen som har sett den nyeste episoden? Spencer, altså.... Er det mulig...? Holy sh... Enig i at det er noe som skurrer når det gjelder lojaliteten (men det er vel kanskje mer fordi det meste er staget og derfor ikke foregår sånn det ville gjort i virkeligheten), men i mine øyne virker Boule som den eneste som faktisk har litt integritet av gutta. Vil forresten anbefale alle MIC-fans denne siden: http://www.sugarscape.com/main-topics/film-and-tv/862139/made-chelsea-five-things-we-learnt-episode-4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå