Gjest Kv84 Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Er det mulig for meg å bli forelsket i et vanlig menneske, da jeg faller for folk i media. Ok, høres rart, men jeg lager meg egne fantasier om hvordan han og jeg ville hatt det. Med da tanke på vanlige mennesker, så er jeg redd for at de blir litt kjedelig?! Har jeg fått for høye tanker om hvordan et forhold skal være?
Gjest energibånd Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Kjendiser er vanlige mennesker de også. Jeg for min del kunne aldri vært sammen med en kjendis, hva er så spesielt med et menneske som har bildet sitt i sladreblader?
Gjest Reza08 Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 Vi alle faller under kategorien vanlig. Forskjellen på en kjent stylist og en ikke-kjent stylist f.eks er at den ene er mer kjent enn den andre, og har blitt oppdaget. Du vil nok klare dette, tror ikke det blir noe problem.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Tro du meg, får du en kjendis på kroken, ønsker du straks at han hadde vært en "vanlig" person. Ikke på grunn av han selv, men alt som kjendisstatusen fører med seg på godt og vondt. Jeg snakker av erfaring. Anonym poster: 4afae0491e19c59daaf468667a9eda65
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Kjendiser lever jo ikke i studio eller på settet, de er mer eller mindre vanlige folk de også. Jeg ville prøvd å treffe et menneske jeg hadde god kjemi med, som jeg syntes var flott og morsom og som syntes det samme om meg - da blir det ikke kjedelig Kanskje du forelsker deg i sånne uoppnåelige personer og på et urealistisk grunnlag) fordi du egentlig ikke tør/vil involvere deg i et faktisk forhold? Anonym poster: 5ed97e044c191ce853c09d0a91a9f165
Gjest .-L-. Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Hvordan er det å ha beina på jorda igjen? 1
HHH Skrevet 11. april 2013 #7 Skrevet 11. april 2013 Er det mulig for meg å bli forelsket i et vanlig menneske, da jeg faller for folk i media. Ok, høres rart, men jeg lager meg egne fantasier om hvordan han og jeg ville hatt det. Med da tanke på vanlige mennesker, så er jeg redd for at de blir litt kjedelig?! Har jeg fått for høye tanker om hvordan et forhold skal være? Jeg tror aldri du har vært forelsket, hverken i "vanlige" mennesker eller mennesker i media. Du er kanskje forelsket i drømmen og illusjonene i det å date en kjendis (som nok sannsynligvis ikke vil leve helt opp til forventningene). "Vanlige" mennesker du ser på gata har mange av de samme kvalitetene som en medieperson, men mediepersoner viser ganske mye av seg selv, og virker mer spennende. De viser også ofte et feilaktig og konstruert bilde. De virkelig interessante og spennende menneskene er de som er helt "vanlige" og lever "vanlige" liv, men man må først bli kjent og åpne seg opp. Så fort du blir kjent med en som du matcher med, som åpner seg opp for deg og viser alle de inetressante og spennende sidene ved seg selv, vil du bli forelsket og mye mer forelsket enn i mediepersoner du ikke kjenner. Du skal nok bare finne den rette.
Steinar40 Skrevet 11. april 2013 #8 Skrevet 11. april 2013 Har aldri forstått hva som skulle være interessant med folk i media - såkalte kjendiser. Rett og slett et merkelig og betenkelig psykologisk fenomen som tydeligvis mange blir rammet av.
Gjest Kv84 Skrevet 11. april 2013 #9 Skrevet 11. april 2013 De er uoppnåelig kanskje,og så er de populære blandt flere og har kommet seg opp av sofaen bl.a.
Gjest .-L-. Skrevet 11. april 2013 #10 Skrevet 11. april 2013 (endret) Det er kanskje bare meg, men jeg synes mange av dem er så opptatt av å være i søkelyset og det synes jeg er skikkelig fjortis. Det er voksne mennesker som løper rundt som tullinger for å være/virke mest relevant. Endret 11. april 2013 av .-L-.
waco Skrevet 11. april 2013 #11 Skrevet 11. april 2013 Kjendiser er ofte dårlige mennesker, de har den alminnelige likegyldighet for folk som ikke er kjendiser. At kjendiser har en forakt for vanlige mennesker er jo ikke så rart, - kjendisene vet jo at det er berømmelsen folk digger og ikke dem selv, - og det gjør vanlige mennesker til enda dårligere mennesker enn kjendiser som i det minste innrømmer at de er dårlige folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå