Holly Hobbie Skrevet 30. mars 2004 #1 Skrevet 30. mars 2004 Er det noen som vet hvor jeg faar tak i brudesko som kan farges i Oslo? Har Brudekjolen det, mon tro (har penger til gode der)?
9na Skrevet 30. mars 2004 #2 Skrevet 30. mars 2004 Brudekjolen vet jeg dessverre ikke noe om, men jeg vet at de har brudesko som kan farges på Grensen Stotøimagasin, som ligger i, selvfølgelig, Grensen. Jeg var med en venninne og kjøpte sko der, og de hadde et ganske stort utvalg, synes jeg å huske.
Holly Hobbie Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2004 Saa bra. Farger de for deg de, tror du? Hvordan foregaar egentlig fargingen?
9na Skrevet 30. mars 2004 #4 Skrevet 30. mars 2004 Det er jeg ikke helt sikker på, men jeg fikk inntrykk av at man kunne levere inn skoene til farging i butikken. Om de gjør det der eller sender dem videre vet jeg ikke, men jeg er også interessert i å finne det ut. Har tenkt å farge mine sko, som jeg kjøpte i USA, svarte etterpå.
tuji Skrevet 30. mars 2004 #6 Skrevet 30. mars 2004 Da Christiane hadde filial i byen, mener jeg at de sendte sko til farging et sted på Kjelsås (er veldig usikker her...). De gjorde det i hvert fall ikke i butikken, så det kan jo hende at flere bruker denne spesialisten.
tuji Skrevet 30. mars 2004 #8 Skrevet 30. mars 2004 De må vel være lagd av en eller annen form for tekstil, sateng, silke eller noe. Lakksko egner seg med andre ord ikke .
Gjest Tex Skrevet 30. mars 2004 #9 Skrevet 30. mars 2004 Jeg husker vi kjøpte skomaling da jeg var liten, til bruk på skonnsko.. Så det må jo være mulig...?
blyg Skrevet 30. mars 2004 #10 Skrevet 30. mars 2004 Ski brudesalong har også sko som kan farges.. mange alternativer... og i tillegg så mener jeg at det er inkludert i prisen på skoene... Så det er bare å stikke innom der etter bryllupet og få levert de, så har du et par nye sko ikke så lenge etterpå!!!
tuji Skrevet 30. mars 2004 #11 Skrevet 30. mars 2004 Jeg husker vi kjøpte skomaling da jeg var liten, til bruk på skonnsko.. Så det må jo være mulig...? Ble det pent, da? Søsteren min prøvde å male et par brudesko selv, og det ble ikke jevnt. Heldigvis var det billige sko, så hun kjøpte nye.
Arwen Skrevet 30. mars 2004 #12 Skrevet 30. mars 2004 Mine kan farges, det står det på esken. Lurer på hvilken farge jeg skal velge..
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #13 Skrevet 30. mars 2004 Jeg har også kikket i Grensen. De har en egen vegg med brudesko. Der koster det 250 kroner å farge sko der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå