Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg fikk meg kjæreste for 2 måneder siden, før vi ble sammen var vi utrolig nære og gode venner, vi fortalte hverandre alt, hemmeligheter osv..

problemet mitt er da at jeg føler jeg har ditchet min aller beste venn, hun betyr så utrolig mye for meg, hun er den eneste personen som alltid har vært der for meg, vi har det alltid så gøy osv..

føler meg så utrolig slem..

grunnen til at vi ikke er så mye sammen er jo det at henne og kjæresten min krangler fordi kjæresten min hadde gått rundt og baksnakket henne, så selvfølgelig skjønner jeg at hun er sur..

kjæresten min har snakket med henne og sagt unnskyld osv men hun har ikke tenkt å tilgi han..

vi går jo på samme skole alle 3 så det er ikke noe sånn at jeg kan være med den ene på skolen og den andre hjemme eller no..

kjæresten min har droppet alle vennene hans for å være med meg, vi har et utrolig nært forhold og jeg elsker han virkelig, jeg er utrolig ung men jeg kan allerede se for meg oss sammen for alltid...

Jeg har prøvd å gå til bestevennina mi i håp om at han skal skjønne at jeg vil være litt alene med henne men han følger alltid etter meg, han er jo også en av mine beste venner så skjønner han vil være med meg hele tiden..

idag var jeg med bestevennina mi og plutselig startet jeg å gråte så jeg fortalte henne at jeg følte jeg ditcha henne, at jeg vil ha tid til begge 2 osv..Hun sa at hun forsto meg, at hun ikke var sur ellerno og at jeg vil være bestevennen hennes uansett hva men jeg føler meg så slem: hun fortjener verdens beste venn, en som stiller opp, er med henne osv..jeg jeg vil virkelig være den personen,.

så hva skal jeg gjøre? :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når dere er ferdig med fjortisperioden ordner det seg selv.

Anonym poster: babb940d882ddd8f9610728032048a19

• Liker 6
Skrevet

Du sier til kjæresten din at du og venninna de skal være sammen og vil gjerne forbeholde den tiden til henne. Enkelt og greit.

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg kan fortelle deg er hvordan dette kan påvirke livet ditt om 10 år. Vil du sitte igjen uten både denne gutten og bestevenninna (for ja, unge forhold overlever sjelden tenårene), eller vil du beholde bestevenninnen din? Det jeg vet det er en generell enighet om, er at venner fra tenårene holder seg som regel mye bedre enn kjærlighetsforhold i denne tiden. Bestevenninna mi fra tenårene ditcha meg da hun fikk seg kjæreste. De var sammen i 2 år, og nå snakker vi aldri sammen lenger.

Anonym poster: 24b2b4ed3c4e07ce271e6f61d7ad2ef2

• Liker 1
Skrevet

kjæresten min har droppet alle vennene hans for å være med meg

At hva, sa du? :sjokkert:

han er jo også en av mine beste venner så skjønner han vil være med meg hele tiden

Hva med at han ikke dropper alle vennene sine, slik at han har noen flere enn deg å henge på?

jeg er utrolig ung

Den dagen læreren din ber dere finne et eksempel på en tekst hvor man kan "lese noe mellom linjene", så skal du vise frem denne teksten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...