Thomas Skrevet 5. juni 2002 #1 Skrevet 5. juni 2002 Er det noen som har forsøkt fettsuging eller såkalt liposculpture, gjerne sammen med bukplastikk? Eller bare en av delene? Kan du fortelle litt om det var mye smerter og om hvor lang tid det tok før du ble "normal". Og selvsagt: ble resultatet bra? Takk
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #2 Skrevet 6. juni 2002 JEPP!!! Jeg er så innmari fornøyd Det var verdt hver eneste krone. Jeg fikk fjernet "barnefødselsmagen", og endel på lårene (ridebukselårene). Jeg gjorde dette privat - seffers - og den behandlingen man får på en privatklinikk - jøje meg for en service. Det var helt utrolig. Ble bedøvd og når jeg fikk noen smerter, sa jeg ifra og fikk mer bedøvelse. Jeg var med andre ord våken hele tiden. Etter behandlinger fikk jeg en seng på eget rom, og de serverte meg litt nydelig mat og kaffe (er kaffeoman). Etter et par timer ble jeg hentet av en vennine. Da hadde jeg fått på en "bukse" blanding av våtdrakt og underbukse - gikk som ei krøkke - men hadde ingen smerter. Jeg fikk med meg noen sterke smertestillende hjem. Dette er endel år siden, så jeg husker ikke om jeg var på jobb dagen etter eller om jeg var hjemme en dag. Våtdraktsbuksa skulle jeg bruke over en tid (husker ikke hvor lenge). Dette innebar at jeg ikke fikk dusjet på en uke (tror jeg), men gud så deilig den første dusjen var. Jeg hadde en vanlig kontorjobb den tiden, og det var helt greit å gå på jobb. Men du løper ikke den første tiden - det blir mer "gå sakte aksjon". Fikk megastore blåmerker på lårene - slik at det var den ømheten jeg følte. Brukte ca 1min på å sette meg ned på do. Vet ikke om du ble noe klokere - spør gjerne mer. Nå - 6 år etter - angrer jeg fremdeles ikke ett sekund. Jeg har lagt på meg litt igjen - men nå er fettet mye mere fordelt. Hadde jeg hatt råd, så skulle jeg tatt knærne mine...... men får vel vente til lottogevinsten går inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå