Martha89 Skrevet 23. april 2013 #41 Skrevet 23. april 2013 .. hvorfor tenker du at -alle- må ha blomster hvis man vil ha brudebukett .. ? Kjæresten min skal gifte seg i uniform og corsage på uniform er helt feil. Brudepikene våre skal strø roseblader i stedet for å ha egne buketter. Er dette "feil" ... ? Neida, om han har på seg uniform blir det vel ikke noe fint med blomster på! Det skjønner jeg godt Er ikke feil med at de strør roseblader og ikke har buketter nei. Men det er suuuper fint på bryllupsbilder at alle jentene matcher da Men er ikke noe riktig og galt! Snakker bare av egen erfaring.. det jeg har sett/laget..
bambis Skrevet 23. april 2013 #42 Skrevet 23. april 2013 Jeg synes det er veldig fint med markblomster, synes bare det er utrolig ekkelt med sånne hvite klaser med insektegg og små biller osv som man av og til finner på blomstene. Av den grunn tror jeg at jeg går for butikkblomster. Så skal dere ha markblomster, pass på at det ikke er masse ekle greier på dem 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #43 Skrevet 24. april 2013 Blomster på fly er sjelden ok grunnet allergi folk kan ha :-( Brosjebuketter er dødsfine, men jeg skal ha med min på fly så jeg tror jeg skal gå for helt vanlig bukett .. ellers hadde jeg nok valgt noe brosjete Anonym poster: 5d9a76ebd934762b929d73d9145105c4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #44 Skrevet 24. april 2013 Jeg har bestilt en sånn: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=261203340277 Forhåpentligvis gjør den at blomstene blir lettere å dandere pluss at de får litt fukt. Anonym poster: 77632e4efcf925549eadb6c8df522551
bambis Skrevet 24. april 2013 #45 Skrevet 24. april 2013 Dere som skal lage selv, kommer dere til å øve, og vite akkurat hvordan buketten skal se ut? Eller er det litt tilfeldig hva etter hva slags blomster de har i blomsterbutikken når dere skal kjøpe? Selv kunne jeg tenkt meg noe med sånne farger: http://www.inspiredbythis.com/wp-content/uploads/2012/08/g17.jpg Men bortsett fra det så ser jeg for meg at det kanskje er litt tilfeldig akkurat hva som havner i buketten...
Tallulah Skrevet 24. april 2013 #46 Skrevet 24. april 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah 1
Petalouda Skrevet 24. april 2013 #47 Skrevet 24. april 2013 Blomster på fly er sjelden ok grunnet allergi folk kan ha :-( Anonym poster: 5d9a76ebd934762b929d73d9145105c4 I følge Sas kan man fint ha med seg blomsterbuketten på flyet dersom den ikke overskriver håndbagasjestørrelse Jippi Dagens gladnyhet
Arkivskap Skrevet 24. april 2013 Forfatter #48 Skrevet 24. april 2013 Å lage en rosebukett selv er super enkelt! Med noen strå eller noe oppi... men denne på bildet er litt vanskeligere å lage, om du ikke er dekoratør selv Ta hakket enklere om du vil lage den selv! Uansett hva jeg velger så må jeg sikkert ha et bånd på stilken? Har ikke helt bestemt meg enda. Tenker å få tak i noen roser å se hva jeg får til.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #49 Skrevet 24. april 2013 I følge Sas kan man fint ha med seg blomsterbuketten på flyet dersom den ikke overskriver håndbagasjestørrelse Jippi Dagens gladnyhet Så bra! Men litt overraskende også, for det finnes jo folk som er veldig allergiske mot forskjellig type blomster. Hva gjør de om det er noen på flyet som får skikkelig allergisk reaksjon? Anonym poster: 47db3ca9ee2fe3da2b065bbc980c4c8b
Petalouda Skrevet 24. april 2013 #50 Skrevet 24. april 2013 Så bra! Men litt overraskende også, for det finnes jo folk som er veldig allergiske mot forskjellig type blomster. Hva gjør de om det er noen på flyet som får skikkelig allergisk reaksjon? Anonym poster: 47db3ca9ee2fe3da2b065bbc980c4c8b .. man kan jo ende opp med å sitte ved siden av en som har hund, og så har man skikkelig pelsdyrallergi selv ... jeg vet ikke, det var iallefall det svaret vi fikk fra Sas istad
CathFoto Skrevet 24. april 2013 #51 Skrevet 24. april 2013 Så bra! Men litt overraskende også, for det finnes jo folk som er veldig allergiske mot forskjellig type blomster. Hva gjør de om det er noen på flyet som får skikkelig allergisk reaksjon? Anonym poster: 47db3ca9ee2fe3da2b065bbc980c4c8b Folk er også allergiske mot røyk, parfyme, dyr osv. Eneste jeg har hørt at flyselskap har tatt hensyn til er livstruende nøtteallergi.
Petalouda Skrevet 24. april 2013 #52 Skrevet 24. april 2013 Folk er også allergiske mot røyk, parfyme, dyr osv. Eneste jeg har hørt at flyselskap har tatt hensyn til er livstruende nøtteallergi. ja det har jeg hørt også, vi fikk beskjed på en flyreise engang at alt med nøtter i var forbudt å åpne. men ellers har jeg aldri hørt om restriksjoner .. 2
BrudenMarthe Skrevet 24. april 2013 #53 Skrevet 24. april 2013 Jeg har veldig lyst til å lage min brudebukett selv, men den buketten jeg har i hodet vil ta for lang tid. Det er veldig mange gode snutter på youtube du kan se på . Lager du en liten bukett, vil det nok ikke være så vanskelig
Gjest Adriane Skrevet 24. april 2013 #54 Skrevet 24. april 2013 Jeg vil tro at folk med allergier (ikke livstruende da), selv passer på å ta antihistaminer før de skal ut og reise, nettopp pga muligheten for å bli utsatt for sine allergener (heter det det?) Det med å ikke åpne noe med nøtter i har jeg aldri hørt, har til og med kunnet kjøpe både chilinøtter og peanøtter på flyreise. Men folk med ekstrem nøtteallergi sier kanskje i fra når de booker og/eller sjekker inn, sånn at det kun er på slike avganger man har de reglene? 1
Petalouda Skrevet 25. april 2013 #55 Skrevet 25. april 2013 . Men folk med ekstrem nøtteallergi sier kanskje i fra når de booker og/eller sjekker inn, sånn at det kun er på slike avganger man har de reglene? Ja jeg har flydd mange tusen ganger men har bare fått forbud en gang så jeg regner med det er sånn det funker 1
Martha89 Skrevet 25. april 2013 #56 Skrevet 25. april 2013 Uansett hva jeg velger så må jeg sikkert ha et bånd på stilken? Har ikke helt bestemt meg enda. Tenker å få tak i noen roser å se hva jeg får til. Neeeida, trenger absolutt ikke noe silkebånd på stilken. Det er jo bare smak og behag Ta det du liker!
Petalouda Skrevet 25. april 2013 #57 Skrevet 25. april 2013 - bare pass på å sørge for at du ikke går med våte stilker mot kjolen 2
pusla Skrevet 25. april 2013 #58 Skrevet 25. april 2013 Dere som skal lage selv, kommer dere til å øve, og vite akkurat hvordan buketten skal se ut? Eller er det litt tilfeldig hva etter hva slags blomster de har i blomsterbutikken når dere skal kjøpe? Jeg skal øve nå på lørdag, med utgansgpunkt i video(er) på Youtube. Tenkte å gå for en helt enkel rosebukett med silkebånd rundt stilkene. Mulig at det blir litt tilfeldig hvilke farger jeg ender opp med da, det kommer jo også an på hva slags blomster vi ramler over dagen før i København
Arkivskap Skrevet 25. april 2013 Forfatter #59 Skrevet 25. april 2013 Jeg skal øve nå på lørdag, med utgansgpunkt i video(er) på Youtube. Tenkte å gå for en helt enkel rosebukett med silkebånd rundt stilkene. Mulig at det blir litt tilfeldig hvilke farger jeg ender opp med da, det kommer jo også an på hva slags blomster vi ramler over dagen før i København Hadde vært velig fint å få sett bilde av ditt ferdige produkt! 2
pusla Skrevet 25. april 2013 #60 Skrevet 25. april 2013 Hadde vært velig fint å få sett bilde av ditt ferdige produkt! Kan jeg fikse 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå