Gå til innhold

Michael kors eller dkny?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg kjøpe meg michael kors eller dkny klokke?

Er litt usikker.

erfaringer?:)

Anonym poster: 99ffc5b34900afb0b6e6674bba133057

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På butikken, da jeg kjøpte, sa de ansatte at dkny-klokke egentlig er en mer billigklokke. Tror jeg hadde gått for Michael Kors :)

AnonymBruker
Skrevet

var det jeg lurte på egentlig. :)

takk for tips:)

Anonym poster: 6dee7235c12e3adf540f35c577ab93ff

Skrevet

Synes det motsatte. Har DKNY og føler at "alle" har Michael Kors og spesielt Marc Jacobs. Men til syvende og sist kommer det ann på hvilket merke og klokke du liker best. Lykke til :-)

Skrevet

Michael Kors har mye finere klokkemodeller enn DKNY.

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Michael Kors er vel det som er "inn" nå? Ikke faen om jeg gidder å bruke så mange tusen på en slik klokke, bare fordi at alle jenter bør ha en.

Endret av LonelyAngel
Skrevet (endret)

Det handler vel egentlig ikke om hva som er in eller ikke. Når man først skal kjøpe en dyr klokke er det greit å kjøpe en som er av god kvalitet. Utfra det jeg fikk høre i butikken da jeg kjøpte min klokke, er DKNY-klokker ok klokker, men ikke av kjempekvalitet. Jeg stoler i hvert fall på at de visste hva de snakket om.

Endret av Samaysa
Skrevet

På butikken, da jeg kjøpte, sa de ansatte at dkny-klokke egentlig er en mer billigklokke. Tror jeg hadde gått for Michael Kors :)

Jeg har helt motsatt erfaring. Alle outletene jeg har vært på på USA-ferier selger Michael Kors-klokker til slikk og ingenting.

Gjest Lypcha
Skrevet (endret)

Michael Kors!

Kan legge til at jeg ikke har prøvd DKNY, men er veldig fornøyd med Michael Kors. Men om det egentlig er de samme klokkene mtp kvalitet så må du bare gå for den modellen du liker best.

Endret av Lypcha
Skrevet

Jeg hadde en DKNY-klokke for noen år siden, som jeg hadde MASSE trøbbel med - måtte reklamere en haug med ganger, inntil jeg byttet til en annen modell (også DKNY) som det også var noe galt med. Da jeg endelig fikk til en avtale med butikken om at dersom noe skjedde igjen, skulle jeg få igjen pengene mine. Da først var det ikke lenger noe problem med den. *typisk*

Så min erfarnig med DKNY er i hvert fall ikke særlig god..

Skrevet

Ser kanskje ut som ingen av dem er et bra alternativ http://forums.watchu...age-661469.html

Artig, der står dette (som jeg måtte sjekke litt rundt, og det stemmer): "Michael Kors are made by Fossil. They are most likely manufactured at the Fossil plant in China. Other licensed watches from Fossil include Burberry, DKNY, Emporio Armani, Armani Exchange, Columbia Sportswear, Diesel, Frank Gehry, Karl Lagerfeld, Callaway Golf, Davis Cup, Marc Jacobs and Adidas."

Altså er både MK og DKNY greie 50-dollarsklokker under den mer kostbare innpakningen og man kjøper dem bare for merket uansett, så hva man velger kommer bare an på hvilken innpakning/hvilket merke man foretrekker.

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

DKNY er "ungdomsmerket" til Donna Karan, akkurat som MBMJ er ungdomsmerket til Marc Jacobs. Jeg ville gått for et hovedmerke, altså Michael Kors i denne sammenhengen.

Men, bare så det er sagt. Du får bedre urverk til samme pris om du velger enkelte andre merker som du får kjøpt hos en ordentlig urmaker.

Endret av Badabing
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt Marc by Marc Jacobs. De er superfine! :)

Anonym poster: 8a09c9ad020592c54449455ff4eb3e94

• Liker 1
Skrevet

Michael Kors! Har selv klokke fra MK, er utrolig fornøyd, hatt den i 2 år nå og den holder seg like fin, ikke slitt glass en gang, og jeg bruker den nesten hver dag :)

• 2 uker senere...
Gjest linneawarp
Skrevet

Har DKNY,- men har hatt trøbbel 3 ganger med den. Møkkaklokke, aldri mer :(

AnonymBruker
Skrevet

Har DKNY. Den er kjempefin, men har hatt problemer med den og måtte skifte urverket før det hadde gått ett år.

Anonym poster: ff10ab76caaf0aab0bc07e625805561b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...