Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har studert syklusen min 1 årstid nå. Har funnet ut at rett før eggløsing får jeg me eggløsningslim. Dette slår aldri feil, og kommer på samme tid hver syklus. Nå skal vi starte prøving om 3 uker og plutselig har jeg ikke hatt noe eggløsning slim de to siste syklusene! Jeg har hatt veldig våt vannete blank utflod, men ikke noe strekkbart slim, som jeg ellers har mye av. Spørsmålet mitt da, er om jeg ikke har hatt eggløsning de to siste syklusene, eller om jeg har hatt det, bare at jeg ikke har fått slim, men at det heller har vært vannete (blir dette også sett på som fruktbart sekret?) Jeg temper ikke eller, bruker eggløsningstester, men har alltid tekt at forandring i utflod fra hvit klissete til glatt slimete strekkbart utflod var tegn på at eggløsning var like rundt hjørnet. Noen som vet noe om vannete blank utflod (selvom det ikke er strekkbart) er like bra som el-slim. Det er jo så typisk at kroppen skal surre nå som vi endelig skal prøve snart! *face palm*

Anonym poster: 9a2d2afba8940d0c494a689a29fb1faf

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hm.. du spør godt. Jeg vet akkurat når jeg har el. Har ganske vondt da, og hele livmor-området er veldig ømt (skikkelig kjipt å ha sex da utrolig nok).. men uansett... har merket at jeg har hatt både seigt slim og "vannete" utflod. Så tror nok at du kan ha el selv om utfloden endrer seg.. Men du sier du har tatt el tester? Har disse vært positive da?

Endret av Charlie28
AnonymBruker
Skrevet

TS. Nei jeg har ikke tatt eltester eller tempet, følger kun med på sekret. Så det er jo ikke helt 100% men vi stresser ikke noe med det. Men la jo veldig merke til at ikke det strekkbare slimete utfloden kom da. det har jeg tatt som at da er eggløsning like rudt hjørnet og vi kan kose :) :) noen andre som vet noe eller kanskje aldri har hatt strekkbart slim, som likevell harblitt gravid med vannete blank sekret?

Anonym poster: 9a2d2afba8940d0c494a689a29fb1faf

AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg merker den strekkbare slimete utfloden bare når jeg er på do og ser det på dopapiret ved tørking. Ellers er det lett å miste det, siden jeg ikke har andre symptomer. Så av og til kan jeg rett og slett ikke merke det, siden det ikke er så mye av den.

Anonym poster: 3bf58f31cec8d54724e75fe1d69e3dbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...