Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ville du ha blitt sammen med en som nettopp hadde gjennomgått en alvorlig kreftdiagnose ? eller ville du ha skånet deg selv og ikke innledet forhold ?

Anonym poster: e12a75ff3356f4edb58fe3a70d8b5d6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min hadde kreft i hjernen, og det var helt grusomt, var så livredd for å miste ham. Han opererte og dro på behandlinger på sykehuset, og ble friskmeldt. Vi slo opp noen år senere, jeg hadde aldri gått fra ham pga kreft, jeg elsket ham.

Anonym poster: 97a249634ec15d5c5336eaff2cf47fc1

AnonymBruker
Skrevet

nå fikk han vel kreft mens dere var sammen. Mener å innlede et forhold til noen som har kreft før dere blir sammen..

Skrevet

Jada, var jeg forelsket, så hadde nok ikke det hindret meg.

AnonymBruker
Skrevet

nå fikk han vel kreft mens dere var sammen. Mener å innlede et forhold til noen som har kreft før dere blir sammen..

Nei, vi var ikke skikkelig sammen, vi var kommet i gang med dating, var veldig mye sammen, følelsene var der, men vi var ikke offisielt et par. Men vi ble det, og det etter at han fant ut hvor alvorlig kreften var.

Gjest Anonym
Skrevet

Nei, vi var ikke skikkelig sammen, vi var kommet i gang med dating, var veldig mye sammen, følelsene var der, men vi var ikke offisielt et par. Men vi ble det, og det etter at han fant ut hvor alvorlig kreften var.

Hei. eg er nett blitt sammen med en dame... er storm forelsket... har vert sammen i tre mnd. og fikk vite for tre uker siden at hun hadde kreft..... men eg angrer ikke ett sekund på at eg har falt pladask for dama.... men kjenner på meg at dette er knall tøft. Vi bor ikke sammen men 12 mil fra hverandre... men eg skal klare dette og hun skal klare dette.. sammen er det garantert.. ;) Men eg kunne aldri funnet på å forlatt henne nå i denne stund...

AnonymBruker
Skrevet

Eksen til broren min ble sammen med en gutt etter at hun hadde fått en skikkelig alvorlig kreftdiagnose. De var sammen til hun døde et halvt år senere e.l. Jeg tenkte da at jeg selv ikke ville våget å involvere meg med en som var alvorlig syk, men faktisk tror jeg ikke jeg visste på det tidspunktet hvordan det er å være forelska og sikker på at jeg vil være sammen med en person... han jeg er sammen med nå tror jeg at jeg ville blitt sammen med selv om han hadde vært alvorlig syk fra starten - kanskje. Men jeg er glad vi er friske :sjenert:

Jeg kjente også ei jente som hadde en kreftdiagnose i over fem år før hun døde, såvidt jeg vet ble hun sammen med kjæresten sin etter at hun hadde blitt syk, og de var sammen til hun døde. Selv om man er syk er man jo et menneske som har noe å gi, som er interessant og mulig å forelske seg i.

Anonym poster: a7fef0ff88893128eb249917cc352cc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...