AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Nå er jeg jo ikke tenåring eller har tenåringer ihuset men hva er det som er så spesielt med Justin? har jo vært mange andre tenåringsidoler de siste årene men synes det har jo tatt helt av. Jenter som truer med litt av hvert viss de ikke får gå på hans konsert. I tillegg dette med rosetog når han kommer til Norge. Er rett og slett latterlig spør du meg. Anonym poster: c2206377c8d81b158bc77cbb8d6b65f0
Gjest Reza08 Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Jeg er helt enig i at alt dette styret rundt Bieber er helt på jordet. Altså, det er greit at fansen feirer at han kommer hit, men de trenger ikke okkupere hele byen. Hvis jentene truer med diverse saker av alvorlig grad, bør de få snakket ut om følelsene sine. De kan ikke bli så skuffet over å ikke få se Bieber. I lokalavisen min sto det at det var ei jente som fikk en spesialbillett til Bieberkonserten. Det betyr at hun får møte Bieber personlig. Synes det er bra at hun får møte sitt store idol. Men, det er visst ikke alle som tåler at andre får litt glede her i livet. På Facebook var det 100 stykker som slettet henne som venn, fordi hun fikk møte han, og ikke de. I tillegg skrev de hatfulle meldinger tilbake til vedkommende. Dette skjønner jeg ikke hvorfor noen gjør. Det er dårlig gjort mot den jenta som faktisk var så heldig. Veldig drøyt å plutselig hate et annet menneske på grunn av en sånn bagatell. Synes det er helt greit å kritisere Bieber, og påpeke noe av fansen sin ville atferd, men at enkeltindivid som hun skal bli trakassert på denne måten ser jeg på som dumt. Hun har ikke gjort de noenting. Til henne vil jeg bare si, kos deg på konsert.
Gjest Tulipana Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 Historieløst, much? Beatlemania var forløperen til dette hysteriet. Der så man galskap på samme måte. Jenter hylte, besvimte og tisset på seg i ren ekstase. Sånn var det, og sånn vil det bli. Tar man de sosiale medier med i regnestykket så kan man kalkulere med at dette kommer til å bli verre enn Beatles på Shea Stadium. Holde seg langt unna Telenor Arena? 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Enig med Tulipana, Justin er bare en i en lang, stolt tradisjon... La nå jentene få holde på, så får vi andre bare lukke øyne og ører de dagene han er her. Det tåler vi. Men jeg synes likevel det er greit å sette noen grenser: selvmordstrusler, facebook-mobbing og tramping på biler er ikke greit, Bieber eller no Bieber. Har selv en datter som er Directioner (noe av det samme, bare for 1D), og hun er helt enig i at det må gå an å være kjempefan uten å gå totalt crazy bananas og legge igjen all tankevirksomhet og fornuft. Anonym poster: d5c226b8d0d444b8881ae2b245db576b
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. april 2013 #6 Skrevet 13. april 2013 Må si jeg er mer lei av de som klager på hysteriet, enn hysteriet selv. Det har skjedd før og det kommer til å skje igjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå