Gjest snyball Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Hver gang noen sender meg en mms så får jeg melding fra "NwN". Der står det: En MMS har blitt sendt til deg fra nr XXXXXXX. Du kan plukke det fra LINK. Pinkode BLABLA. Det skjer uansett om jeg har på Wi-Fi, 3G eller ingen ting. Noen som opplever det samme?
KaDust Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Hvilken operatør har du? Så vidt jeg vet er det bare Telenor som har automatiske innstillinger for mms, med onecall feks må du sette de selv.
Gjest Lille-pus Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 Riktig som KaDust sier Dersom du ikke har Telenor så må du sette opp innstillingene for MMS selv. Det er veldig enkelt gjort, og operatøren din bør ha lagt dtete ut på sine sider. Jeg kan bare uttale meg om OneCall og der funker alt slikt gull. Husk også på at oppgraderinger av IOS6 normal vil kreve at du setter opp MMS instillingene på nytt
Gjest snyball Skrevet 10. april 2013 #4 Skrevet 10. april 2013 Riktig som KaDust sier Dersom du ikke har Telenor så må du sette opp innstillingene for MMS selv. Det er veldig enkelt gjort, og operatøren din bør ha lagt dtete ut på sine sider. Jeg kan bare uttale meg om OneCall og der funker alt slikt gull. Husk også på at oppgraderinger av IOS6 normal vil kreve at du setter opp MMS instillingene på nytt Takk for svar! Jeg har onecall, og husker jeg fikk hjelp til å fikse noe med innstillingene da jeg fikk den. Men nå har jeg jo oppdatert telefonen x antall ganger siden jeg fikk den. Så da må jeg kanskje ordne med innstilingene igjen.
Puserjenta Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Takk for svar! Jeg har onecall, og husker jeg fikk hjelp til å fikse noe med innstillingene da jeg fikk den. Men nå har jeg jo oppdatert telefonen x antall ganger siden jeg fikk den. Så da må jeg kanskje ordne med innstilingene igjen. Jeg har onecall (frem til tirsdag) og sliter med det samme. Har lagt inn riktig innstillinger mange ganger men det endrer seg tilbake. Derfor har jeg byttet abb. Jeg syns også at jeg med onecall er dårlig dekning, lei Edge når alle andre har 3G.
Neket Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Har hatt OneCall lenge og er ikke misfornøyd med 3G dekningen. Men det kommer jo veldig an på hvor man befinner seg, 3G er jo ikke overalt. Har ikke sittet og sammenlignet med vennene mine da. Venninne har problemer med sin iPhone som hun overtok brukt, nuller ut noe av innstillingene for MMS og mobildata, og bytter deler av det tilbake til Telenors innstillinger. Forrige eier brukte Telenor, mens hun bruker annen operatør og det er tydeligvis noe som "henger igjen" uten at jeg skjønner hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå