Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faen!!!

Jeg var på besøk hos dama. Vi har vært sammen i to år. Alt va som vanlig helt til vi begynte å krangle. Huska faen meg ikke hva vi krangla om enngang! Ho va så sykt irriterende, helt for jævlig! Trykka på alle knappan mine og nekta å høre på logikk! Vi ropte til hverandre og sa stygge ord. Alt er bare så jævli suppe!

Så gikk ho opp helt i tryne på meg og sa noe ho visste kom til å såre meg! Vet ikke hvor det kom fra, men plutselig hadde jeg slått til henne med flat hand. Det va ikke så hardt, men ho bare stoppa opp. Så ikke om ho blei rød eller no, bare gikk derfra med en gang.

Nu svara ho ikke på verken telefon eller sms!

Vet ikke hva faen jeg skal gjøre!?! Elsker ho jo!!!

Anonym poster: d1c9423791210fde70af5940707f39a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg deg flat, si unnskyld, ikke si ting som at "det var ikke så hardt jo" og "det var din feil" osv til henne. Har vært i situasjonen selv, og jeg tilga ham og det skjedde aldri igjen, men jeg husker han sa liknende ting som dette og det gjorde det mye vanskeligere å komme over.

AnonymBruker
Skrevet

La henne roe seg ned. Lær deg å unngå å la henne provosere deg, ved å gå vekk fra henne hvis hun er plagsom kaklete og konfronterende.

Anonym poster: 45a9b329ba04bbe3aa15cbc74b72fc75

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis så mye du får gjort. Du kan be om unnskyldning og si du angrer, men du hadde ikke fått noen ny sjanse her, og jeg ville ikke tatt det for gitt at du får det hos henne heller.

AnonymBruker
Skrevet

Du unnskylder deg så inderlig og oppriktig du kan - via SMS, når hun ikke tar telefonen - og ellers må du bare vente. Hun tar nok kontakt etter hvert, innholdet i det hun sier er mer usikkert.

Skjønner det er frustrerende, men det hjelper virkelig ikke om du nå bombarderer henne med tapte anrop. Snarere tvert imot. Du må selvsagt beklage, og ikke bare skrive "sorry" i en melding, men utover det bør du tvinge deg til å ikke gjøre mer på en stund.

Du vet sikkert selv at dette er helt uakseptabelt uansett hva hun sa, så det tenker jeg ikke å bruke tid på å fortelle deg. Er uansett trygg på at det nå kommer en haug med andre og skal forklare deg nettopp det, kjenner jeg KG rett :)

Anonym poster: e714ebc32504cb1de242b69936a56af0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...