Gå til innhold

Priser på Tusenfryd.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på prisene til Tusenfryd nå. Er det slik at man betaler et engangsbeløp for å komme inn, og så er alle aktivitetene der inne gratis? Bortsett fra mat og drikke da. Det skjønner jeg at man må betale ekstra for. Hvordan foregår det?

Anonym poster: b252c1bcdb4574071002390b0f71d24e

Skrevet

Jeg ser på prisene til Tusenfryd nå. Er det slik at man betaler et engangsbeløp for å komme inn, og så er alle aktivitetene der inne gratis? Bortsett fra mat og drikke da. Det skjønner jeg at man må betale ekstra for. Hvordan foregår det?

Ja. Du betaler for å komme inn også er alt av attraksjoner unntatt skycoaster gratis. Noen av attraksjonene tar bilder man kan kjøpe om man vil.

Om dere er mange som reiser sammen vil jeg anbefale å smøre med en ekstra god niste. Det pleier vi, det er nemlig (som alltid i fornøyelsesparker) svindyrt for mat.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Du betaler for å komme inn også er alt av attraksjoner unntatt skycoaster gratis. Noen av attraksjonene tar bilder man kan kjøpe om man vil.

Om dere er mange som reiser sammen vil jeg anbefale å smøre med en ekstra god niste. Det pleier vi, det er nemlig (som alltid i fornøyelsesparker) svindyrt for mat.

Tusen takk for svar! Da tar vi med oss niste når vi skal dit! :)

Skrevet (endret)

Tusen takk for svar! Da tar vi med oss niste når vi skal dit! :)

Det koster jo en del bare for inngang, også vil sikkert barna spille på lotteri og kanskje ha et sukkerspinn.

Det er masse benker man kan sette seg ved spredd omkring i parken. :)

Kos dere! :)

Endret av Orchideae
Skrevet

Det er ganske bra med sitteplasser der, så det anbefales at dere tar med litt ekstra niste, som allerede skrevet. Ellers syntes jeg ikke at maten der er så dyr, så det er gode muligheter til begge to.

Skycoaster anbefales også. Ha en fin tur :)

Skrevet

Maten er sinnsykt dyr. Neste gang skal jeg ta med mat i sekk.

Skrevet

Det er ganske bra med sitteplasser der, så det anbefales at dere tar med litt ekstra niste, som allerede skrevet. Ellers syntes jeg ikke at maten der er så dyr, så det er gode muligheter til begge to.

Skycoaster anbefales også. Ha en fin tur :)

Om man er en familie med to-tre barn bar det fort dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...