AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Jeg er ute etter en mascara som gir både lengde og volum, men kanskje mest av alt: separerer. Synes mange mascaraer klumper, selv om jeg er flink til å påføre det. Så: volum/lengde-mascara som separerer. OG som ikke drysser eller smitter av over/under øynene/når man tar på vippene. Har opplevd det fra en fra YSL, den var rett og slett litt fet/klissete, selv timer etter påføring. Men er åpen for å prøve andre mascaraer fra YSL(husker bare ikke hva den het). Har lyst på mer volum, men ha perfekte separerte vipper, slik at det ser mer naturlig ut. Det gjør det jo ikke med klumper. I tillegg vil jeg ha en ny concealer. Har til nå brukt Make up store sin "reflex cover" og Dior Nude sin, men er ikke helt 100% fornøyd. Jeg bruker kun concealer under øynene, og jeg synes ikke de nevnte har gitt nok dekkevne. Er altså på utkikk etter en concealer for under øynene, som dekker mørke ringer under øynene perfekt og holder utover dagen! På forhånd takk! Anonym poster: 6daa01a56ccd47f344cd961a4421bb1e
tulipaner Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 make-up forever sine produkter er knall gode, dyre men verdt hver eneste krone! du får kjøpt det over nettet, kanskje noen parfymerier i oslo området har make-up forever... litt usikker... selv har jeg kjøpt mine produkter i taxfree og i utlandet-- mascara, foundation og concealer --- Det er ett MUST på min handleliste! Jeg syns også at Burberry sin mascara var bra.
Pearl2.0 Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 Jeg var selv nettopp ute etter ny mascara med samme kriterier som deg, og spurte en ansatt på en tax-freebutikk med kun skjønnhetsprodukter. Fikk anbefalt Mega Volume Collagen fra L'oreal i fargen extra black. Den var veldig bra fra første bruk, og var i tillegg billig så da tenkte jeg at det ikke var såå farlig om den ikke var god. Ellers er jo Lancome (feks hypnose) sine mascaraer gode, syntes bare de ikke var nok WOW Angående concealer så brukte jeg Lancome sin før, har du prøvd den? Nå bruker jeg Dior sin da, men ser du ikke var fornøyd med denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå