Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #1 Del Skrevet 5. juni 2002 Er det en måte jeg kan lese innlegget mitt? Jeg vil veldig gjerne lese en gang til hva jeg skrev. Innlegget het "Jeg vil så gjerne ha spiseforstyrrelse!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. juni 2002 #2 Del Skrevet 5. juni 2002 ...du må huske på at inne på KG...er det ikke veldig stor rom for ironi og tolkninger.... Waco ...som forsto at du bedrev krass kritikk av offergjørelsen av kvinner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. juni 2002 #3 Del Skrevet 5. juni 2002 Nei, det er det ikke. Er det slettet så er det slettet. Du spør kanskje for å få vite hvorfor jeg slettet det? Jeg slettet det fordi at ingen her inne kan konsulteres på alvorlige ting. Da er dte bedre at man tar kontakt med fagfolk og får skikkelige råd tilpasset deg. Foreløpig sier du at du ikker er syk, men jeg tenkte det var greit at du visste hva en spiseforstyrrelse var, og håpet å stoppe mer tanken på det med det. Du har fått glimrende svar, så jeg håper du har slått fra deg det nå. Hvis det var spøk og ironi, så nei, da forsto jeg det ikke. Det ser ikke ut som om de som har lest innlegget ditt heller forsto det, så da bør det kanskje uttrykkes på en anen måte. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå