Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trollmor
Skrevet

Samboeren min igjennom 10år har dratt fra meg og barna. På en rar måte er det deilig og jeg savner han ikke.

MEN jeg sliter med tanken på at han har funnet noen andre, at han har sex med andre.

Jeg har vel et håp om at han en dag vil tilbake til meg og barna, men om han har begynt å treffe noen andre vet jeg ikke om jeg noen gang vil ha han tilbake.

Spm mitt er vel: hvorfor tenker jeg så mye på hva han gjør og med evnt hvem? Jeg hadde det ikke bra sammen med han, men savner og ha han i livet til med og barna :(

Er bare noen måneder siden han dro... Så håpe tankene vil bli bedre. Jeg er en hønemor som lever for barna. Kunne aldri falt meg inn og startet noe nytt med en ny mann. Og med respekt for min eks.

Hva får meg å tro han har noen andre? Jo han er iskald og tar ingen kontakt med meg. Han er avisende i tlfsamtalene og vil ikke si så mye om hva han gjør om dagene :(

Null interesse for barna og han lever er "ungdomsliv"

For 4 måneder siden var jeg ALT for han! Vet han elsker med mer en noen har gjort, men nå virker det så fjernt alt han har sakt tiliere.

Noen Som har gode råd om hvordan jeg kan gi slipp på sjalusien og tankene på hva han gjør og er sammen med?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tenker på det fordi du er knyttet til han og har følelser for han. Det har man selv om forholdet ikke har vært bra, så det er helt normalt å tenke og føle sånn.

Selvsagt skal du finne en ny mann etter hvert :) Du skal ikke sitte der alene ut av respekt for han. Du skylder han ingen respekt! Du skal bare respektere menn som respekterer deg.

Anonym poster: c1ae0530f3b0447755caec055a8ea197

Skrevet

Du tenker på det fordi du er knyttet til han og har følelser for han. Det har man selv om forholdet ikke har vært bra, så det er helt normalt å tenke og føle sånn.

Selvsagt skal du finne en ny mann etter hvert :) Du skal ikke sitte der alene ut av respekt for han. Du skylder han ingen respekt! Du skal bare respektere menn som respekterer deg.

Hvorfor skylder ho hsn ikke respekt? Han har valgt å gå. Han har ikke vært utro eller mishandlet henne. At han er kald er ikke uvanlig rett etter et brudd. At han plutselig lever ungdomslivet er heller ikke uvanlig etter et brudd og han vil mest sannsynlig legge den livstilen på hylla etterhvert. Forstår ikke hvorfor ho ikke skal ha vanlig respekt for han fordihan gikk å takler det som menn flest

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skylder ho hsn ikke respekt? Han har valgt å gå. Han har ikke vært utro eller mishandlet henne. At han er kald er ikke uvanlig rett etter et brudd. At han plutselig lever ungdomslivet er heller ikke uvanlig etter et brudd og han vil mest sannsynlig legge den livstilen på hylla etterhvert. Forstår ikke hvorfor ho ikke skal ha vanlig respekt for han fordihan gikk å takler det som menn flest

Ok, trodde det var hun samme som skrev om utroskap. Uansett: Null interesse for barna....?

Min far hadde om mulig større interesse for oss da de skilte seg. Det ble ekstra viktig for han at vi hadde det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...