Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Camilla
Skrevet

Jeg er ei jente på 30 år som har nylig blitt kjæresten med en mann på 40. Han er verdens beste på mange områder, og han er høyt utdannet, snill og fornuftig på mange områder, men det er en ting jeg ikke liker..

Han er er veldig dameglad (ikke noe rart med det) men han kommenterer det så mye..og da mest på facebook. Det kommer jo opp på min "nyhetsvegg" når han liker eller kommenterer bilder av andre damer. (På de som har åpen profil) da kan han gjerne skrive "wow", "tunga ut av munnen ansikt", hvor nydelig de er osv til f.eks.bikinibilder av andre damer.

Han "liker" også slike "mannesider" med omtrent nakne damebilder HELE tiden. Kjenner at det irriterer meg litt. Hadde dere reagert? bør jeg bare holde kjeft eller skal jeg si noe? Lurer jeg på... :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det plager deg nok til at du er her og søker råd om det, så er det viktig nok til at du bør ta det opp med han. Hadde ikke likt om kjæresten min holdt påsånn ihvertfall.

Anonym poster: 7b185ce827017d7d80de5a3a787a151d

Gjest Sanne__
Skrevet

Hvis det plager deg over tid og du ikke sier ifra er det med på å svekke din selvfølelse.

Mao, ikke særlig greit.

AnonymBruker
Skrevet

En sånn kunne jeg aldri vært sammen med. Det er en selvfølge at menn alltid vil kikke på andre damer, men å kommentere det slik at du og alle andre får det med seg er ikke kult. De sidene han liker får du nok bare akseptere, for han må jo få se på hva han vil tenker jeg.

Jeg ville tatt det opp med han på en ordentlig måte. Si at du ikke liker at han kommenterer bilder på den måten, for det gjør deg litt trist og usikker. Si at det er helt greit at han kikker på bildene, men kommentarene kan han spare seg for.

Anonym poster: 55e7707a110d4a781164e7db2f0a307c

• Liker 1
Gjest Sunheart
Skrevet

For en umoden fyr. Hadde ikke vært sammen med noe slik nei :/

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...