AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Er fortsatt ikke kommet over denne såkalte "venninnen" min som etter å ha kjørt gratis på henne i flere år har sluttet å ta kontakt etter at jeg sa at vi måtte spleise på parkering og bensin. For da vet jeg at vennskapet igrunn ikke stakk særlig dypt ifra hennes side. Men hvis jeg ikke nå fastholder mitt standpunkt etter å ha gått så mye på akkord med meg selv i flere år ville jeg bli så bevisst det hver gang jeg traff henne , bli minnet på fordelene hun så i meg, få min selvtillit til å synke drastisk. Og nå har hun begynt å kontakte mine venninner klage på at hun aldri hører noe fra meg, selv om jeg har sagt at hun bare må ringe . men det gjør hun jo ikke for da vet hun at jeg, når hun foreslår utflukt, starter med å være tydelig på at da må vi spleise på bensinen. Hun prøver gjennom mine venninner å presse fram at jeg skal ringe og da vet hun at det er vanskelig for meg å be om bensinpenger i og med at jeg tar intiativet. Inntil videre forholder jeg meg passiv men får jo høre hvor sterkt hun gyver på mine venninner akkurat som om jeg skulle være ondsinnet og ikke ville ha noe mere med henne å gjøre. Bare for litt bensin liksom. Anonym poster: 0f0de070ddeb9c6bf138394c6641dae3 Anonym poster: 447437c93f6da0751c6e87716ebdef09
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Hva med at du tar kontakt (bare for din egen del, for at ingen skal ha noe å utsette på deg), men at du IKKE legger opp til et tilbud som involverer bil eller bensinpenger? Du bare ringer for å snakke, slik som venninner gjør. Hvis hun hinter så sier du bare rett ut at du har så lite penger for tiden, men kanskje dere kan kjøre sammen en dag hvis hun er med på å spleise. Anonym poster: fabf98cb43025b3ae964254ee6293ec2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 Du har skrevet om dette tidligere? IKKE ta kontakt. Ikke la henne mase og manipulere seg tilbake. Si heller fra om hva som har skjedd til venninnene hun maser på. Anonym poster: 2e0f84af20d3c787612cf98cacad5372 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå