DysterPytten Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Hvordan er nike shox til å trene med? Er det gode sko, eller det mest mote og lite fornuftig? Av alle treningssko jeg har sett, er det disse som er svarte og nøytrale, uten masse hull eller skrikende farger, men jeg lurer da på om disse fungerer f.eks på lett gåing på tredemølle, lett gåtur i asfalt/mark osv.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Jeg bruker mine til å jogge med, men syns ikke det er godt på asfalt. Veldig greie til skogsløping og slikt da Tror kanskje jeg ville kjøpt meg noen andre hvis jeg var deg da. Det med fargene er jeg helt enig i, men har du sett på hjemmesiden til Nike? Der kan du designe dine egne sko og det er ikke så ille dyrt heller! Anonym poster: 19a5cab8b1625d541a8f4686467c9942
Chloe- Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 Hvordan er Nike Shox uten hull? De er jo åpne rundt hele demperen? De har også vært litt kontrovers rundt disse skoene, da de visstnok bidrar til overtråkk - selv om jeg aldri har opplevd det selv. Uansett, jeg tror egentlig jeg ville gått for en nyere modell. Nike Free skal vel være den beste til jogging.
DysterPytten Skrevet 10. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2013 Det blir ikke jogg, bare lett gå jeg ble ikke anbefalt noen Nike hos de jeg var hos i går. Men sorry, jeg kjøper ikke hvite sko eller lakserosa:p de skal være svarte og uten masse hull og lekke.
DysterPytten Skrevet 10. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2013 (endret) Hvordan er Nike Shox uten hull? De er jo åpne rundt hele demperen? De har også vært litt kontrovers rundt disse skoene, da de visstnok bidrar til overtråkk - selv om jeg aldri har opplevd det selv. Uansett, jeg tror egentlig jeg ville gått for en nyere modell. Nike Free skal vel være den beste til jogging. Det er slike typer sko jeg tenker på som er hullete Endret 10. april 2013 av Dermika
Pooo Skrevet 10. april 2013 #6 Skrevet 10. april 2013 jeg selger løpesko og anbefaler hverken shox eller free. Shox skal ikke brukes da helen er for høy, drt blir for mye drop frahel til tå. Free skoene har for lite demping for ola nordmann. Er fu derimot godt trent og har gode sterke ankler ksn du bruke free. Jeg ville også ha tatt en pronasjonstest lik at du får riktig skotil din fot og ditt behov. 1
Pooo Skrevet 10. april 2013 #7 Skrevet 10. april 2013 Hvis du skal ut å å kan du jo velge en gå-sko typ easytone, xc walk eller premier reetre ( alle er reebok sko)
Chloe- Skrevet 10. april 2013 #8 Skrevet 10. april 2013 Det er slike typer sko jeg tenker på som er hullete Ååja. Du bør forøverig høre på Pooo, virker som vedkommende har bedre peiling enn meg. Men jeg må bare legge til at Nike Shox'ene har den lille hellingen som gjør at stjerten min står akkurat passe ut. Feil for ryggen, men bra for motivasjonen.
DysterPytten Skrevet 10. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2013 (endret) . Jeg ville også ha tatt en pronasjonstest lik at du får riktig skotil din fot og ditt behov. Jeg er plattfot og har spesial lagde såler som jeg putter nedi alle skoene mine, ettersom hva jeg skal bruke. Endret 10. april 2013 av Dermika
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #10 Skrevet 10. april 2013 Jeg har brukt shox til motbakkeløp i flere år, tvert om er det den beste skoen, ingen problemer med rygg, bein, eller noe som helst. Men har aldri prøvd den på flatmark da, i bakkene tråkker jeg vel knapt på hælen noensinne. Trener med flere og det er også andre som har shox, men ikke samme type som meg har jeg merket Anonym poster: 4c4746983dbb4e82a1ace508795853da
Pooo Skrevet 10. april 2013 #12 Skrevet 10. april 2013 Dersom du har såle til å putte ikan du i utgangspunktet bruke hvilken som helst sko, men jeg ville anbefalt wavw nirvana eller wave inspire. da trenger du ikke sålen da skoen er litt innebygd på innsiden for å bygge opp for overpronasjon.
hagegnom Skrevet 10. april 2013 #13 Skrevet 10. april 2013 Hvis du skal ut å å kan du jo velge en gå-sko typ easytone, xc walk eller premier reetre ( alle er reebok sko) Jeg har easytone, og anbefaler disse! Mine er helt oppbrukt nå, men jeg kommer til å kjøpe nye av samme type. De jeg har er også helt svarte, og uten "hull".
Athene Skrevet 10. april 2013 #14 Skrevet 10. april 2013 Shox er motesko, ingenting annet. Jeg synes de var stilige da de første variantene kom for noen år siden. I og med at jeg løper mye hørte jeg innom noen butikker (diskuterer en del med ansatte på løplabbet og på tilsvarende i utlandet), og fikk overalt beskjed om at dette ikke var treningssko. Men at enkelte løper skadefritt i denne vil selvfølgelig være tilfelle. Det finnes også folk som jogger barbeint, eller i converse, uten å noen gang få plager.
DysterPytten Skrevet 10. april 2013 Forfatter #15 Skrevet 10. april 2013 (endret) Takk for erfaringer:) setter pris på om noen har noe mer å si om dem. Som dere sikkert merker, så ønsker jeg meg disse skoene, så vil gjerne høre at det evt ikke er et gedigent bomkjøp;) Endret 10. april 2013 av Dermika
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #16 Skrevet 10. april 2013 Takk for erfaringer:) setter pris på om noen har noe mer å si om dem. Som dere sikkert merker, så ønsker jeg meg disse skoene, så vil gjerne høre at det evt ikke er et gedigent bomkjøp;) Jeg har 5 dempere under hælen og ikke 4 på mine shox, kanskje derfor jeg synes de fungerer veldig godt til min løpetrening, men som sagt ikke prøvd de på flata egentlig. Bare et tips =) Anonym poster: 4c4746983dbb4e82a1ace508795853da 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå