Gå til innhold

Kule bursdagsgaver til jenter på 10 ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gutten min skal i bursdag til to klassevenninner som blir 10. Hva er kult å gi til venninner som blir 10? Pris: jo billigere jo bedre, men ca rundt 75 kr +/- til hver.

Anonym poster: e7fa3244a0ef9e38e58cd949aa991c8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smykker er kult. Og litt lippgloss, dusjsåpe osv. Vi kjøper også klær til vår datters venninner (de fyller 10 nå).

Skrevet

Her er det jeg vet er kult å få hos de 10åringene jeg kjenner:

kul t-skjorte

smykke

armbånd

justin bieber-ting

lipgloss med litt farge(og helst søt lukt)

hårpynt

parfyme(gjerne en billigere variant)

søte nøkkelringer

søte kulepenner/blyanter

brett/kortspill tilpasset aldersgruppen

gavekort i musikkbutikk

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tipsene. Hvordan ser en kul T-skjorte ut for ei på 10? Rosa med glitter eller er det barnslig? Ser på annonsen til høyre her på KG at KappAhl har to topper til 99 kr. Kankje jeg kan kjøpe noe sånt?

Anonym poster: e7fa3244a0ef9e38e58cd949aa991c8b

Skrevet

Kjøp for all del ikke klær om du ikke vet hvilke farger jentene liker! Rosa med glitter er bok for barnslig. mim lillrsøstee blir 10 om en uke, ønsker seg hull i ørene, øreringer, og spill

Skrevet

Hvis de har hull i ørene kan du kjøpe et par øreringer fra "barnekolleksjonen" i gullsmedbutikkene. Da hadde jeg kjøpt små og ikke lange dinglende øredobber (upraktisk ifh til lek og jeg vet at enkelte skoler ikke ønsker at barna skal ha dinglende øredobber i skoletiden, i fare for at de blir røsket ut under lek).

Min søster som blir 10 år nå i mai er veldig vinglete mellom "jeg elsker rosa" og "jeg hater rosa, så barnslig", så jeg ville ikke kjøpt rosa og glitrete topper, men en topp i litt mer nøytral farge er ikke ille.

Min lillesøster er veldig glad i penner, viskelær ( :fnise:) og brevsett. Hun liker også å jåle seg opp, men får ikke lov å bruke sminke til hverdags. Men lipgloss i litt nøytral farge, neglelakk o.l er noe hun liker. Mascara og slikt får hun ikke lov å bruke enda.

Filmer skal ikke være for barnslig, men f.eks en av de siste filmene fra Disney(?) liker hun. Den filmen med hun prinsessa med rødt hår (tror den heter Modig?).

Smykker og slikt kan du jo få på f.eks Glitter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...