Gå til innhold

Stakk fingeren opp i roma på en annen - Utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste var i et lystig lag sammen med venniner her om dagen. Til slutt ble det i overkant lystig og mye alkohol. De fleste ble ganske beruset, inkl. min kjæreste.

Det endte til slutt opp med at et par hadde sex foran de andre og det hele var helt surrealistisk i følge min kjæreste. Uansett mens folk rundt stod og heiet og jublet, ble det til slutt et press på at alle rundt skulle bli "involverte" bl.a. ved å daske dem på rumpa mens de knullet. Enden på visa var at kjæresten min og flere andre jenter stakk fingeren kjapt opp i rompa på gutten mens de jokket i misjonæren.

Saken er den at min kjæreste er ufattelig langt nede. Hun synes det er så pinlig at hun kunne finne på å gjøre noe slik, og mener selv at selv om hun var dritings, så skal man ha slike sperrer på plass. Hun føler også at hun har sviktet meg og har vært utro.

Jeg er selv i sjokk, og ble selvsagt rasende over at hun gjorde det, og jeg tviler på at jeg kan fortsette samlivet med henne. Det er selvsagt ikke det verste man kan gjøre å stikke fingern opp i rompa på en annen mann i en "humoristisk" situasjon, selv om det er skikkelig kvalmt og ekkelt. Det verste er at hun i det hele tatt kan ende opp i en situasjon der hun står og ser på at andre har sex og ikke forlater stedet. Og det at hun faktisk ikke hadde viljestyrke til å stå i mot dette presset.

Nei, dette ser ikke bra ut.

Bare måtte få det ut et sted. Sorry.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg hadde kvittet meg med henne. Hun mister sperrer under alkohol og gruppepress. Hva hadde hun gjort videre om de andre hadde pushet henne lenger? Evt om hun hadde drukket enda mer?

Skrevet

Unnskyld..men jeg lo så godt av overskriften... dagens..

Nei vet du hva...jeg hadde ikke likt det hvis kjæresten min hadde gjort det samme. Men du ser på hele henne at hun har lært noe her, så det skjer neppe igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at du synes det er ekkelt. Men utroskap er vel å ta litt i? Hun hadde jo ikke sex med noen, og ble revet med av situasjonen. Hun skammer seg nok samtidig som hun angrer. Jeg synes ikke dette kan defineres som utroskap i alle fall. Men som sagt, jeg forstår at du synes det er ekkelt!

Anonym poster: 62938a3d6f39e7cb2a93de0244891b91

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv i sjokk, og ble selvsagt rasende over at hun gjorde det, og jeg tviler på at jeg kan fortsette samlivet med henne.

Det hun gjorde var ekkelt, men jeg syntes ikke at du burde dumpe henne pga. det. Jeg syntes du overreagerer og det er en dårlig grunn til å slå opp med kjærsten sin siden hun angrer på det hun gjorde. :glare:

Anonym poster: ec97592e91a7e6528ebb9ea3b11cf55f

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Haha hadde det vært min kjæreste hadde jeg bare ledd sååå kraftig, og han hadde fått høre det hver dag resten av sitt liv. :D

"hey kjære... du har ikke lyst på litt fingermat. Fant noen pølser i frysern"... "elskling kan ikke du stikke fingeren i sluket og sjekke om alt er i orden. Du er jo så flink på sånt... fingerarbeid" ;p

Nei herregud, drit i å være så seriøs. Situasjonen er dødspinlig, urkomisk, hun angrer som en hund. Det er ikke utroskap. Bare kleint kleint kleint. Og sånne situasjoner ler man av.

Samme her,han hadde fått høre det i evig tid etterpå :rulle:

Anonym poster: 2a3120310417cbd0f5edd0256f856998

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Om min kjæreste hadde gjort det samme hadde jeg sett på det som utroskap. Skjønner godt om du syns dette er en dealbreaker.

Anonym poster: 23f54089568c4d89585417e2c9a60052

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ledd godt, i laang tid! :fnise: Bryte samlivet med henne? Snakk om å overreagere...

Anonym poster: 3528f45f29de98b89315737744db4900

• Liker 12
Skrevet

Hadde slått opp øyeblikkelig. Ikke bare ser jeg på det som utroskap, men det viser meg at hun ikke takler press eller alkohol.

Så ville jeg aldri klart å være i nærheten av den fingeren igjen, haha :P

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke sett på det som utroskap, men sier som en over her jeg hadde ledd og mobbet han hver dag siden :-) Selvfølgelig hadde jeg nok reagert litt på det, men hun virker lei seg og har nok lært av det hele.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt uskyldig moro.

Jeg ville ikke reagert på dette i det hele tatt.

Anonym poster: f290e37a388ec173a82fe28126c4e490

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at de festene jeg har vært på er ganske kjedelige. Dette er sånt man bare ser på film.

Anonym poster: eaccd3523069729bf9ab5dbfa82d8dd6

• Liker 16
Gjest Sunheart
Skrevet

Hadde det vært min kjæreste som hadde stukket fingeren i rumpa til ei jente på fest, hadde det definitivt vært kroken på døren.

Men hun skal ha credit for at hun var ærlig :)

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke sett på det som utroskap, men det hadde plaget meg at kjæresten min faktisk hadde en omgangskrets der folk har sex foran andre på fest! Sånt har jeg ikke hørt om siden ungdomstida på bygda, da hendte det noen hadde sex på et soverom på fest mens andre glodde inn et vindu og jublet. Syns det var ekkelt som 16-åring, som 28-åring hadde jeg pakket sakene mine og gått lenge før det hadde vært aktuelt å putte fingrene opp i noens rumpe. Og jeg forventer faktisk at samboeren min er like voksen.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Dette var veldig rart. Jeg lurer veldig på hvor gamle dere er, og hvilke type venner dere har.

Ser ikke for meg at dette kunne skjedd, og klarer dessverre ikke sette meg inn i situasjonen. Det sagt, jeg synes ikke det er utroskap.

Anonym poster: 358ebbfa3d875ce27cf4481dc9219021

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke sett på det som utroskap, men sier som en over her jeg hadde ledd og mobbet han hver dag siden :-) Selvfølgelig hadde jeg nok reagert litt på det, men hun virker lei seg og har nok lært av det hele.

Du ville mobbet ham om han stakk fingeren i rompa på ei dame? Seriøst? Jeg stikker fingeren min ofte i rumpa på de jeg har sex med, sånn til refleksjon.

Skrevet

Haha hadde det vært min kjæreste hadde jeg bare ledd sååå kraftig, og han hadde fått høre det hver dag resten av sitt liv. :D

"hey kjære... du har ikke lyst på litt fingermat. Fant noen pølser i frysern"... "elskling kan ikke du stikke fingeren i sluket og sjekke om alt er i orden. Du er jo så flink på sånt... fingerarbeid" ;p

Nei herregud, drit i å være så seriøs. Situasjonen er dødspinlig, urkomisk, hun angrer som en hund. Det er ikke utroskap. Bare kleint kleint kleint. Og sånne situasjoner ler man av.

Kødder du med meg? Ville du seriøst funnet det morsomt hvis typen din stakk fingeren sin i rumpa på ei dame om du visste at hun var drittdeilig også?

Skrevet

Dette var en sær situasjon.... Jeg hadde nok blitt sur, ja! Men dumpet? Neppe.... På sikt kunne man ledd godt av situasjonen ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...