Gjest GreenSky Skrevet 30. mars 2004 #1 Skrevet 30. mars 2004 Tenkte jeg skulle starte en tråd her om noe hyggelig! Tenkte at vi kunne fortelle litt om våre bestevenner :D Jeg vil gjerne gi en hyllest til bestevenninna mi! Vi har vært bestevenner i 17 år, og på mange måter kjenner hun meg bedre enn meg selv. Vi står hverandre nær som søstre. Vi bor på hver vår kant av landet, men har fin kontakt likevel. Snakkes på telefonen flere ganger i uka. Hun er alltid der for meg, og stiller alltid opp hvis det skulle være noe. Hun hjelper meg alltid til å se en sak fra et nytt perspektiv, er klok og vis og har alltid et godt råd på lager. Hun får meg alltid i godt humør hvis jeg er lei meg. Jeg kjenner henne godt, og vet hva hun står for, likevel slutter hun aldri å overraske meg. Hun er impulsiv, livsnyter og har en umettelig apetitt på livet. Sammen med henne kjeder jeg meg aldri! Hvis det finnes noe slikt som en "tvillingsjel" her i verden, så tror jeg det må være henne. Gla' i deg! :klem2:
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #2 Skrevet 30. mars 2004 Så koselig. Hun er heldig som har en venn som deg :-) Som sier så masse hyggelige og fine ting om henne
*Lene* Skrevet 31. mars 2004 #3 Skrevet 31. mars 2004 Kan jo da fortelle om min beste venninne gjennom 31 år! Vi er oppvokst vegg i vegg, og har aldri mistet kontakten! Hun skal nå være min forlover i forestående bryllup! Jeg er kjempeglad for å ha henne som venn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå