Gjest Gjest Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Oppdaget en gang tidligere da jeg så han jeg nå ser, at han hadde en dating profil bak ryggen min. Tror ikke han møtte noen av dem, men han sendte noen mld i en dårlig periode vi hadde, sånn mer upersonlige, da han ikke var medlem , men kunne følge med. Han prøvde lenge å lyve om det, men da jeg tok han i at han hadde profil, virket det som han ikke visste hva han skulle si/gjøre...Det gjorde at jeg hadde problemer med å stole på han, noe jeg fortsatt har. Vi har hatt en periode uten kontakt pga bl.a mangel på tillit fra min side bl.a også pga dette, men vi har begynt å se hverandre igjen. Nå glemte han å logge seg ut av mailen sin sist vi var sammen, og der får han fortsatt mailer fra dette datingnettstedet, der damer kontakter han. Han har sagt helt klart at han har sletta profilen og at han skal vise meg det. Men så nå at han ikke hadde gjort det. Hvordan skal jeg ta det opp med han? Det skal sies at han ikke hadde åpnet noen av mld, mailene ( og at han fortsatt ikke er betalende medlem ) etter at han begynte å se meg igjen, men allikevel..? Ei hadde blokkert han, da er det jo kanskje noe der?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 jeg kunne skrevet det her selv for noen år siden. lang historie kort. det ble slutt. du burde bare dumpe han. Anonym poster: aa8a692cee52592dad1d0acfb1d2cc32 10
Gjest ts Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 jeg kunne skrevet det her selv for noen år siden. lang historie kort. det ble slutt. du burde bare dumpe han. Anonym poster: aa8a692cee52592dad1d0acfb1d2cc32 Selv om han ikke er aktiv, ikke leser mld etter vi begynte å se hverandre? Vi har sett hverandre i kort tid. Men hvorfor sier han at han har slettet profilen når han ikke har gjort det..
Gjest ts Skrevet 10. april 2013 #4 Skrevet 10. april 2013 Hvordan konfrontere han? Vi som skulle snakkes imorgen og alt...Nå får jeg ikke sove pga dette..Ahh!!!
Gjest ts Skrevet 10. april 2013 #5 Skrevet 10. april 2013 Hvis man melder seg ut av et datingnettsted, blir profilen stående en stund selv om man har slettet den eller og evt hvor lenge? Han får jo fortsatt mld fra andre... Jeg er helt "blå" her, så fint hvis noen kan komme med innspill!
Gjest ts Skrevet 10. april 2013 #6 Skrevet 10. april 2013 Ingen? Hvis man deaktiverer profilen f.eks på sukker, kan man fortsatt få mld? Eller må man slette den først? Tar det tid før den blir sletta, eller kan det gjøres med en gang? Hvis man går inn på sukker, og profilen fortsatt er der, er den jo ikke sletta?
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2013 #7 Skrevet 10. april 2013 Hvordan konfrontere han? Vi som skulle snakkes imorgen og alt...Nå får jeg ikke sove pga dette..Ahh!!! Er du ekstremt konfliktsky? Du konfronterer ham på den måten at du minner ham på at han har sagt at han har slettet profilen og at du nå vet at han ikke har gjort det. Vanskeligere er det ikke.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #8 Skrevet 10. april 2013 Nei det tar ikke tid å deaktiviere konto på sukker. Men du kan gå inn og aktivere den igjen etter en stund om du vil, og får da samme konto. Har forressten hatt samme opplevelse selv. Ble slutt, og så var han aktiv igjen- og fortsatte å være det mens vi holdt på igjen. Tror ikke han svarte eller møtte noen, men det er jo irrelevant..... Du har faen ingenting på en dateside å gjøre når du er sammen med noen. Needless to say: det ble slutt! Anonym poster: 60b5b80ff0c54597b69b2b7887a0dfd1 5
Gjest hmm Skrevet 10. april 2013 #9 Skrevet 10. april 2013 Det er sikkert individuelt, men jeg kjenner en som har dame og fortsatt er på Sukker. Han møter kanskje ikke noen og er fysisk utro, men han flørter og skriver seksuelt med andre. Han har også et oppmerksomhetsbehov. Kan det være et typen din er avhengig av komplimenter og bekreftelser av andre jenter?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #10 Skrevet 10. april 2013 Har du kanskje ganske dårlig selvrespekt? i mitt hodet hadde dette vært utroskap at han går bak ryggen din på en dating profil. Han liker vel å ha alle muligheter åpne i tilfelle han finner ut at du ikke er den rette. Jeg hadde nok dumpet han og funnet noen som faktisk elsker meg. Det at han lyver så lett er jo også ikke en bra egenskap! Kan du noen gang stole på at han snakker sant om andre ting i fremtiden når du vet hvor lett han tar på å lyve til deg? Anonym poster: 554d5563344fcc08a78521e0db864166 1
Gjest ts Skrevet 10. april 2013 #11 Skrevet 10. april 2013 Nei det tar ikke tid å deaktiviere konto på sukker. Men du kan gå inn og aktivere den igjen etter en stund om du vil, og får da samme konto. Har forressten hatt samme opplevelse selv. Ble slutt, og så var han aktiv igjen- og fortsatte å være det mens vi holdt på igjen. Tror ikke han svarte eller møtte noen, men det er jo irrelevant..... Du har faen ingenting på en dateside å gjøre når du er sammen med noen. Needless to say: det ble slutt! Anonym poster: 60b5b80ff0c54597b69b2b7887a0dfd1 Takk for svar. For å gjøre det klart : når jeg finner at profilen hans er der, er han fortsatt der og han er aktiv, eller hvordan se at han evt er deaktivert? Gjorde du det slutt pga det, og i tilfelle hvordan tok du det opp med han? Jeg har tatt han i dette tidligere når vi hadde en dårlig periode, og at han løy om at han hadde slettet profilen. Når jeg nå ser at han fortsatt lyver om det, selv om det var han som ville tilbake til meg, sier at vi er kjærester osv, gjør at jeg klarer jo ikke å få tillit til fyren. Jeg som trodde han var så seriøs, hadde lyst å få til nye møter, men nå vet jeg ikke hva jeg gjør..
Gjest ts Skrevet 10. april 2013 #12 Skrevet 10. april 2013 Det er sikkert individuelt, men jeg kjenner en som har dame og fortsatt er på Sukker. Han møter kanskje ikke noen og er fysisk utro, men han flørter og skriver seksuelt med andre. Han har også et oppmerksomhetsbehov. Kan det være et typen din er avhengig av komplimenter og bekreftelser av andre jenter? Ja, han er nok avhengig av bekreftelser fra andre, ser den. Men synes det er drøyt å ha profil på et datingnettested når man har kjæreste!
Gjest ts Skrevet 10. april 2013 #13 Skrevet 10. april 2013 Har du kanskje ganske dårlig selvrespekt? i mitt hodet hadde dette vært utroskap at han går bak ryggen din på en dating profil. Han liker vel å ha alle muligheter åpne i tilfelle han finner ut at du ikke er den rette. Jeg hadde nok dumpet han og funnet noen som faktisk elsker meg. Det at han lyver så lett er jo også ikke en bra egenskap! Kan du noen gang stole på at han snakker sant om andre ting i fremtiden når du vet hvor lett han tar på å lyve til deg? Anonym poster: 554d5563344fcc08a78521e0db864166 Nei, jeg har ikke dårlig selvrespekt, er jo derfor jeg tar det opp her og lurer på hva jeg skal gjøre videre...Det er akkurat det du sier om å lyve, det er det som gjør at jeg vurderer å droppe hele fyren! Men det er vanskelig og vondt når man nettopp har begynt å se hverandre igjen, og hadde et håp..
Gjest ts Skrevet 10. april 2013 #14 Skrevet 10. april 2013 Så han fikk mld fra ei han ikke har åpnet ennå, for ca en uke siden. Nå har hun blokkert han. Er det tegn på at de har hatt noe kontakt tidligere, eller fordi han ikke har svart henne? Når noen blokkerer noen, tenker jeg at det har vært noe der..?
Gjest Sunheart Skrevet 10. april 2013 #15 Skrevet 10. april 2013 DROPP FYREN DA" HVEM VIL HA EN DRITTSEKK SOM LURER DEG, LYVER OG GÅR BAK RYGGEN DIN? IDIOT! Sorry Capslock på 6
Gjest ts Skrevet 10. april 2013 #16 Skrevet 10. april 2013 DROPP FYREN DA" HVEM VIL HA EN DRITTSEKK SOM LURER DEG, LYVER OG GÅR BAK RYGGEN DIN? IDIOT! Sorry Capslock på Ser den , men det er ikke en fyr jeg bare har datet i kort tid. Det er en jeg har kjent i nesten to år. Vi har nå begynt å se hverandre igjen etter et slags brudd, da hatt kontakt i mindre enn to uker, er det ingen únnskyldning? Det er jo ingen unnskyldning at han lyver, men fordi vi har sett hvernandre i så kort tid og ingen vet hvordan det blir ennå?
Gjest ts Skrevet 10. april 2013 #17 Skrevet 10. april 2013 Fint hvis noen kan svare meg på det med hun som har blokkert han.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #18 Skrevet 10. april 2013 Så han fikk mld fra ei han ikke har åpnet ennå, for ca en uke siden. Nå har hun blokkert han. Er det tegn på at de har hatt noe kontakt tidligere, eller fordi han ikke har svart henne? Når noen blokkerer noen, tenker jeg at det har vært noe der..? Skal innrømme at jeg har sendt sukker-mld til en idiot jeg har holdt på med, da vi hadde kranglet. Han åpnet den ikke, jeg blokkerte han. Anonym poster: 09f3f353cdb25193df8d46218c39d6c8
Gjest ts Skrevet 10. april 2013 #19 Skrevet 10. april 2013 Jeg er todelt her. Jeg kan : 1.) møte han fortsatt, ha bra møter med han så kanskje vil virkelig satse på meg. 2.) skrive han ei mld der jeg ser at han fortsatt er på dating nettestedet. Og ikke ta mer kontakt, ikke svare han hvis han tar kontakt. Sist helg sa han at han skulle vise meg at han hadde slettet profilen, var han som sa det av seg selv uten at jeg spurte. Hvorfor , når han ikke har gjort det? Kanskje det beste er å bryte nå pga dette, så vet han at jeg ikke tolererer flere løgner? For hva hvis jeg fortsetter å møte han, og plutselig dukker det opp andre løgner?
Gjest ts Skrevet 10. april 2013 #20 Skrevet 10. april 2013 Skal innrømme at jeg har sendt sukker-mld til en idiot jeg har holdt på med, da vi hadde kranglet. Han åpnet den ikke, jeg blokkerte han. Anonym poster: 09f3f353cdb25193df8d46218c39d6c8 Holder du fortsatt på med han? Tar han fortsatt kontakt med deg? Når så du han sist? Kan du beskrive han litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå