Gjest ts Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Jeg har noe jeg irriterer meg litt over, og ikke helt klarer å forstå, med en gutt det begynner å bli ganske seriøst med. Vi har det kjempebra i lag, og jeg vet han liker meg svært godt, men han har en tendens til å kommentere andre jenter på en måte som: "den dama var ikke vond å se på...", "de (badetøysmodeller) kan godt komme til leiligheten min", "dette er et bra sted å sjekke opp jenter" osv. Den type bemerkninger. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor han sier slikt til _meg_, og ikke heller sparer det til kompisene sine. Kan det være han "tester" meg på et vis, eller trenger en slags bekreftelse? Jeg er ikke spesielt sjalu av meg, men kjenner det begynner å bli litt provoserende. Eksen min holdt på på samme måte, og over tid gjorde det meg usikker. Noen råd til hvordan jeg bør forholde meg til det? Ignorere? :-/
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Testing, ja! Noen ting som kan prøves: - Spill overdrevet såret - Ta igjen med samme mynt - Spør rett ut: Tester du meg nå? Hvilken reaksjon er det du er ute etter nå da? Anonym poster: a3fae4f1ac8f4d323772bd2f1c128b78 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Si du ikke har noe interesse av hvilkene damer som passer bra i leiligheten hans, for det begynner å bli litt mange nå Eller spør om det finnes noen som ikke passer der
Gjest ts Skrevet 10. april 2013 #5 Skrevet 10. april 2013 Takk for svar! Hva ligger egentlig bak testing da? Synes det er helt tilbakestående når man holder på med noen. Gir meg følelsen av at han egentlig ikke er interessert, samtidig som at alt annet tyder på det motsatte.. Har ikke sagt i fra fordi vi per dags dato ikke er et par, føler jeg ikke har "retten" til det. I tillegg synes jeg det er kjipt å framstå som den sjalu typen.
Gjest gutt Skrevet 10. april 2013 #6 Skrevet 10. april 2013 Hintet ligger i siste avsnittet ditt eller så er han mildt tilbakestående. Han vil høre fra deg at du vil ha han og ikke vil dele han med andre. Dvs du sier selvsikkert "er det ikke bare meg du vil ha da?" eller noe slikt. Stort skritt nærmere et par. Eller omvendt.
Gjest jente Skrevet 10. april 2013 #7 Skrevet 10. april 2013 Ta igjen med samme mynt og gjør det ofte. Mannen min sluttet brått på en uke da jeg tok igjen. Ikke hørt noe på over et år.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #8 Skrevet 10. april 2013 De gangene jeg selv har dummet meg ut på sånt; gjort eller sagt ting som jeg trodde ikke var noe farlig, men så har den motsatte opplevd det som vanskelig, så har det vært fordi jeg faktisk ikke har syntes at noe har vært galt. Altså, husker da jeg var 17 år og var i lag med en fyr i 1 år. Han ble kjempe sjalu da en venninne sa til meg at Angeline Jolie var utrolig hot, og da jeg besvarte henne med at hun er en av de som treffer både sitt eget og sitt motsatte kjønn seksuelt. Hehe. Da jeg fikk vite at han var såpass sjalu, så slutta jeg å kommentere saker som dette, hvis noen i klassen skulle si at Johnny Depp var fantastisk o.l. Mente jeg noe galt med det selv? Niks. Jeg tenkte at det ikke var farlig i det hele tatt. Så for min del kan jeg derfor kanskje tenke meg at han ikke mener en dritt farlig med det han sier, og mener at du står såpass støtt og stabilt i hans interesse, at ingen av dem er en trussel........ (H Jente 25) Anonym poster: 3c94090a6437ef3c17d72f25a12d81bf
Gjest *Maja* Skrevet 10. april 2013 #9 Skrevet 10. april 2013 Jeg hadde tatt igjen med samme mynt jeg. Ååååå, Jackson i Sons of Anarchy er så ufattelig digg. Den kroppen og de intense blå øynene! *Drømme* Reagerer han så sier du: om du vil jeg skal slutte å kommentere og fortelle deg om fine menn så må du slutte å fortelle meg om digge damer. Fra nå av tar du det med kompisene dine så tar jeg det med venninnen mine
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #10 Skrevet 10. april 2013 Jeg hadde tatt igjen med samme mynt jeg. Ååååå, Jackson i Sons of Anarchy er så ufattelig digg. Den kroppen og de intense blå øynene! *Drømme* Reagerer han så sier du: om du vil jeg skal slutte å kommentere og fortelle deg om fine menn så må du slutte å fortelle meg om digge damer. Fra nå av tar du det med kompisene dine så tar jeg det med venninnen mine Men altså, det er noe annet når damer sier slikt... Da vet man at hun tenker på noen annen når man gjør andre ting der man gjerne skal tenke på hverandre. For oss mannfolk er det mer, jaggu hun var pen ja, og så tenker man på noe annet. Anonym poster: e90ef845a76de34072703530987d8c2c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #11 Skrevet 10. april 2013 Be han om å slutte hvis det plager deg. Du er da ikke kompisen hans! Jeg er sikker på at han mener det helt sånn objektivt, men sånne ting sier man jo ikke til kjæresten sin uansett.. Taktløst spør du meg. Anonym poster: 6565c8226465a6d0a979c5ebf0af71cf
lykkelige.meg Skrevet 10. april 2013 #12 Skrevet 10. april 2013 Han mener sikkert ikke noe vondt med det Både jeg og mannen kan kommentere motsatt kjønn til hverandre, men hos oss er det ingen som blir plaget av det. Jeg vet det finnes mange som har mye bedre kropp enn meg og som ser mye bedre ut enn meg. Men det plager meg ikke. Det er meg han velger å gå i seng med hver kveld, det er meg han kommer hjem til hver eneste dag. Det er meg han deler store og små hendelser med. Det vil alltid være noen som er bedre enn meg, men dersom jeg skulle se på disse som en trusel ville jeg blitt gal. Velger han å benytte seg av noen andre, er det han som taper på det. Og det finnes mange som ser bedre ut enn han, men det er han jeg har valgt. Det er han som får min hverdag til å være bra, det er han jeg koser meg med i ferier, med han kan jeg slappe av og være meg selv 100% og ikke minst det er han som er den fantastiske pappaen til barnet vårt.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2013 #13 Skrevet 10. april 2013 Han der ville jeg bare kuttet ut, han blir for barnslig.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #14 Skrevet 10. april 2013 Han vil ha en bestevenn han kan snakke med om alt og ikke bare en knulledukke. Hvorfor blir du fornærmet? Anonym poster: 9067bff0c8241f5d27729a196849e462
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #15 Skrevet 10. april 2013 Kjæresten min pleier å kommentere "åh, hun var fin" om vi ser serier og sånn, og jeg gjør det samme tilbake når jeg ser en fyr som er fin på tv. Men vi sier ikke typ "åh, h*n skulle jeg pult" eller noe, for det blir for drøyt. Men skjønner ikke hvorfor man ikke kan si det til kjæresten sin? Selv om jeg synes det er MANGE hotte mannfolk i verden, så er det jo kjæresten min jeg elsker og vil være sammen med. Jeg sier også "hun var fin" om jeg ser en dame som er fin by the way også, selv om jeg er heterofil. Anonym poster: 6cec670175a6a1a2a5c0425e43be6f91
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #16 Skrevet 10. april 2013 Men altså, det er noe annet når damer sier slikt... Da vet man at hun tenker på noen annen når man gjør andre ting der man gjerne skal tenke på hverandre. For oss mannfolk er det mer, jaggu hun var pen ja, og så tenker man på noe annet. Anonym poster: e90ef845a76de34072703530987d8c2c Dette har ikke litt sannhet i seg en gang. Anonym poster: ab6a1d76d5f227ee7836b6b558a58056
Gjest Sunheart Skrevet 10. april 2013 #17 Skrevet 10. april 2013 Jeg hadde spurt han om hvorfor han sier at dette var et bra sted å sjekke jenter, når han hadde meg som kjæreste? Eller mente han det ikke seriøst med meg? Jeg hadde også sagt til han at det er respektløst ovenfor sin kjære og kommentere andre jenters utseendet.
Gjest ts Skrevet 10. april 2013 #18 Skrevet 10. april 2013 Takk igjen for alle svar. Til nå har jeg reagert litt likegyldig, ikke gitt han så mye respons. Godt mulig jeg sier i fra mer direkte hvis det fortsetter, rett og slett fordi det gjør meg ukomfortabel. Eksen min som holdt på slik var også utro, så det er vel derfor jeg blir litt frustrert og oppgitt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå