Gå til innhold

Hvordan skal jeg tolke han/går frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var utenbys på besøk hos ei venninne i helga, hjemme hos henne og hennes sambo møtte jeg bestekompisen hans. Jeg møtte kompisen sist jeg var på besøk hos henne ei helg, og ved vårt første møte var vi helt oppå hverandre hele kvelden. (Det skal jo da også sies at vi var på fest og det blir litt lettere å gå frem med litt innabords.) Men uansett, denne helgen møtte jeg han da for andre gang og vi snakket sammen å det var ikke noe klein stemining eller noe. Så utvekslet vi telefonnumre og det er her jeg begynner og lure. Vi har nå sendt meldinger natt og dag til hverandre, men helt vanlig prat med en liten anelse flørting. Jeg har vært i forhold i mange år og har ikke opplevd denne form for kontakt tidligere, vi bor jo ikke i samme by og har møttes to ganger. Jeg er så usikker på hva han tenker og føler, men tør ikke spørre siden jeg er redd for og virke desperat. Noen som har noen tips til hva jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og da må jeg snu det litt og spørre deg, hva er det DU tenker og føler?

Skrevet

Jeg synes han er veldig interessant, og har veldig lyst til og bli bedre kjent med han. Tenker på han stortsett hele dagen, og føler meg som komplett idiot som har det slik. Tør ikke å si noe til han om det pga jeg er redd for at han ikke har det slik..

Skrevet

Jeg synes han er veldig interessant, og har veldig lyst til og bli bedre kjent med han. Tenker på han stortsett hele dagen, og føler meg som komplett idiot som har det slik. Tør ikke å si noe til han om det pga jeg er redd for at han ikke har det slik..

Jeg vet dette rådet kommer til å være vanskelig å følge, men mitt råd er: ikke si noe til han om hva du føler. Gi det tid, bli bedre kjent, nyt oppmerksomheten du får fra han og ta det steg for steg. Han trenger å bli bedre kjent med deg og du trenger å bli bedre kjent med han, og når det har blitt det vet dere bedre hva dere føler for hverandre.

Skrevet

Takk for rådet :-) er bare så redd for at jeg skal få forhåpninger og følelser, og deretter bli såret.. Men det er vel bare en sjanse man må ta? :-)

Skrevet

Takk for rådet :-) er bare så redd for at jeg skal få forhåpninger og følelser, og deretter bli såret.. Men det er vel bare en sjanse man må ta? :-)

Det er den sjansen man må ta! Jeg har selv fått hjertet mitt knust, men dukker kjærligheten opp igjen kan jeg love deg at jeg kommer til å satse igjen! :) Det er verdt det uansett hvor mange ganger man blir såret og lei seg, fordi en vakker dag så treffer man totalt blink! :)

Skrevet

Ja, det er sant :-)

Skrevet

og ikke tenkt ALT for mye på at du skal være tilbakeholden og ikke virke desperat. Du kan godt tenke at du skal holde litt tilbake, beholde litt av mystikken. Men dersom han liker deg og dette blir noe videre synes han bare det er hyggelig at du viser interesse og tar kontakt. Så her er det bare å hoppe i det:)

Skrevet

Takk :-) føler jeg vil sende melding heeeele tiden til han :-p føles som jeg er 14år igjen :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...