AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Jeg var på fest i helgen som var med kjæresten og hennes venner. Utpå kvelden gikk jeg på kjøkkenet for å hente mer å drikke til meg og blande en drink til kjæresten, når jeg snudde meg for å gå ut igjen kom ei venninne av kjæresten inn. Dette var ei jeg kun har møtt en gang før og hun begynte å prate til meg, så vi pratet mens hun blandet seg en drink og litt etterpå. Det var et forholdsvis lite og trangt kjøkken, så det var egentlig umulig å ikke så ganske nære hverandre. Plutselig mens vi pratet med tok hun et steg mot meg, lukket øynene og lente seg mot meg. Jeg trodde først hun var full eller noe, men så tok jeg det som at hun ville jeg skulle kysse henne, så jeg spurte henne hva hun drev med. Hun åpnet øynene, smilte til meg, strøk hun meg nedover armen, tok tak i hånda mi la den på rompa hennes. Samtidig dro hun seg enda mer inntil meg. Jeg dro til meg hånda, tok et steg tilbake og spurte hva hun drev med. Da bare smilte hun og sa det var en test, deretter gikk hun inn i stua igjen. Bør jeg fortelle dette til kjæresten min? Anonym poster: 168b19bf73a5ac8495852ddf7402a9e8
Quilliam Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Tror du? Må hun ha neonskilt på puppene der det står "pul meg" eller? Om hun sier det var en test så er jo det null stress å ta de opp med madamen hvertfall.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Jeg hadde sagt det til kjæresten min. Hadde også blitt veldig irritert om kjæresten testet meg på den måten. 2
Djungelvrål Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Ja jeg hadde sagt det til hun, så hun kan kutte ut venninna si for godt. For ei tøs! 1
Tidus Skrevet 10. april 2013 #5 Skrevet 10. april 2013 (endret) Hadde absolutt sagt det til kjæresten. Hadde jeg funnet ut at det virkelig var en test i regi av kjæresten min, ville jeg dumpa dama på flekken på grunn av det latterlige tillitsbruddet. Edit: - Hvis kjæresten din ikke visste om denne "testen", er det garantert bare en unnskyldning fra venninna som gjør at hun kan forsvare handlingen ovenfor dama. Endret 10. april 2013 av Tidus 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Hadde absolutt sagt det til kjæresten. Hadde jeg funnet ut at det virkelig var en test i regi av kjæresten min, ville jeg dumpa dama på flekken på grunn av det latterlige tillitsbruddet. Edit: - Hvis kjæresten din ikke visste om denne "testen", er det garantert bare en unnskyldning fra venninna som gjør at hun kan forsvare handlingen ovenfor dama. Vi har lik tankegang og hun visste ingenting om denne såkalte "testen". Hun har prøvd å få kontakt med venninna siden jeg sa det uten hell. Hun er ikke så veldig glad for det venninna gjorde og jeg tror kanskje det vennskapet er over... - TS Anonym poster: 168b19bf73a5ac8495852ddf7402a9e8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå