Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har slått opp og blitt sammen igjen 3 ganger siden vil ble sammen for fire år siden. Det har gått et par måneder i mellom, men vi har alltid funnet tilbake til hverandre på en eller annen måte. Hver gang vi har slått opp, så har det alltid vært en massiv krangel bak det hele. Når vi blir sammen igjen etter et par måneder er det som om alt er glemt og vi har hatt det kjempefint til det skjærer seg igjen. Vi er ikke sammen nå, men har begynt å møtes igjen. Jeg har det kjempefint med henne, men nå har jeg litt i bakhodet at det kan skjære seg igjen hvis vi blir sammen. Jeg vil jo ikke holde på sånn resten av livet, en gang må det si stopp. Så jeg er veldig usikker på om jeg skal gi henne en sjanse til eller bare bryte kontakten. Hun får meg til å føle meg bra og hun er veldig hyggelig, men dette kan umulig være sunt i lengden...

Anonym poster: f91f5da029a441a1525ca68a1cfc2c37

Videoannonse
Annonse
Gjest anonym
Skrevet

Jeg og kjæresten har slått opp og blitt sammen igjen 3 ganger siden vil ble sammen for fire år siden. Det har gått et par måneder i mellom, men vi har alltid funnet tilbake til hverandre på en eller annen måte. Hver gang vi har slått opp, så har det alltid vært en massiv krangel bak det hele. Når vi blir sammen igjen etter et par måneder er det som om alt er glemt og vi har hatt det kjempefint til det skjærer seg igjen. Vi er ikke sammen nå, men har begynt å møtes igjen. Jeg har det kjempefint med henne, men nå har jeg litt i bakhodet at det kan skjære seg igjen hvis vi blir sammen. Jeg vil jo ikke holde på sånn resten av livet, en gang må det si stopp. Så jeg er veldig usikker på om jeg skal gi henne en sjanse til eller bare bryte kontakten. Hun får meg til å føle meg bra og hun er veldig hyggelig, men dette kan umulig være sunt i lengden...

Anonym poster: f91f5da029a441a1525ca68a1cfc2c37

Kjenner meg veldig igjen. Dvs, vi har hatt kun en pause/brudd, men er mye av/på kontakt og føler og vi kan ha det helt fantastisk, men når vi blir sinte på hverandre, er det så mye følelser i sving at jeg får vondt langt inni hjerterota...

Kan du si litt om hvorfor dere krangler og hva dere krangler om?

Hvilke type er du og hvilken type er hun?

Har dere et veldig lidenskapelig forhold?

Føler du at du elsker henne?

Hvem tar initiativ til brudd, og hvem tar initiativ til og møtes igjen?

Sitter en med "makta" i forholdet, eller er dere like steile begge to?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...