AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Dere som har valgt å bli i forholdet etter at partneren var utro ... hvor lang tid tok det før dere slapp taket i tankene om elskerinnen / elskeren? Når sluttet du å tenke på henne/ham, søke henne / ham opp på nett, sjekke profilen hennes / hans på nettsider, lese meldingene på mobilen til partneren din og slikt? Hvor lang tid etter utroskapet slapp tankene på elskerinnen / elskeren taket ? Anonym poster: c49bfccf7eea45476e7fb3e462b19244
Irja Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Vet ikke navnet hennes og kan derfor ikke søke henne opp på nettet. (Ville ikke vite navnet hennes) Mobilen hans har jeg aldri sjekket.. Tok en stund før det føltes "normalt" igjen. 6-12 Mnd. Vi er ferdige med det nå. Føles bra.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Da jeg tok tilbake en utro mann gikk det til slik: Slapp tankene om henne som person: Umiddelbart. Sluttet å tenke på henne: Øyeblikkelig. Gadd aldri sjekke profilen, visste godt hvem hun var. Leste meldingene på mobilen hans: Resten av forholdet. Grunnen til at det var så lett å slippe tankene om henne var at jeg visste hvor lite hun betød for han. Hun interesserte meg ikke, hun var bare en patetisk og desperat tøs. Han var utro etter en krangel fordi han var en umoden og opprørsk snørrunge, og hun var en tilfeldig frivillig. Han kunne aldri ha falt for noen som har så dårlig moral, selv om han hadde det selv. Han falt bare for de som var bedre enn han. Hun havnet i hore-kategorien, jeg var i gudinne-kategorien. Han fikk seg en solid oppvekker og ble en riktig flott kjæreste etterpå. På grunn av henne ble han klar over hvor redd han var for å miste meg. Anonym poster: 6d45c2278a7b1415c4d4fd399e7484bd
Gjest O___o Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Grunnen til at det var så lett å slippe tankene om henne var at jeg visste hvor lite hun betød for han. Hun interesserte meg ikke, hun var bare en patetisk og desperat tøs. Han var utro etter en krangel fordi han var en umoden og opprørsk snørrunge, og hun var en tilfeldig frivillig. Han kunne aldri ha falt for noen som har så dårlig moral, selv om han hadde det selv. Han falt bare for de som var bedre enn han. Hun havnet i hore-kategorien, jeg var i gudinne-kategorien. Anonym poster: 6d45c2278a7b1415c4d4fd399e7484bd Hørtes nesten ut som om det var elskerinnen hans som var utro mot deg - og ikke han. 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #5 Skrevet 9. april 2013 Aldri, til alle spørsmålene. Var ikke trygg på han etter hun døde heller, så forholdet tok slutt. Anonym poster: 1e7e3c84e7122a613567e7b6170449b1 Anonym poster: 1e7e3c84e7122a613567e7b6170449b1
Djungelvrål Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 Hva er poenget med å bli i et forhold når den andre ikke føler det samme for en lengre og det resulterer i utroskap? 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #7 Skrevet 9. april 2013 Hørtes nesten ut som om det var elskerinnen hans som var utro mot deg - og ikke han. Just stating the facts! Hun trodde hun stjal drømmeprinsen, men det gikk ikke. Sikkert kjipt for henne at hun betød null og niks for oss etter alt arbeidet hun la i å prøve seg Hun har visst en historie med opptatte menn, så det var til pass for henne. Etterpå tok hun kontakt med han og uttrykte bekymring for meg. Hun trodde tydeligvis han hadde dumpet meg til fordel for henne og at det var synd på meg. Da friket han helt ut og skjønte at dama ikke var helt god i hodet. Husker hver gang han fikk meldinger fra henne. Han bare ropte ut i frustrasjon til slutt: Herregud, skjønner hun ikke at jeg bare brukte henne fordi jeg var sint på deg, er hun dum eller? Jeg bare lo og lot han slite med henne... Til pass for han. Jeg terget han og sa at mhm ja, hun er vel forelsket da, nå blir du vel ikke kvitt henne med det første . Han rev seg mye i håret i den tiden, og fant ingen annen fornuftig forklaring på oppførselen hennes enn at hun måtte ha en svært tikkende biologisk klokke. Karma is a bitch Håper hun har lært! Anonym poster: 6d45c2278a7b1415c4d4fd399e7484bd
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #8 Skrevet 9. april 2013 Hva er poenget med å bli i et forhold når den andre ikke føler det samme for en lengre og det resulterer i utroskap? Poenget kan være veldig bra det, fordi det slettes ikke er alltid det er manglende følelser som ligger bak Aldri hatt så mye lidenskapelig og digg som etter det der. Typen ble voksen og! Det kunne nestne ikke ha vært bedre Anonym poster: 6d45c2278a7b1415c4d4fd399e7484bd
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2013 #9 Skrevet 10. april 2013 Tok lang tid.. etter ett år ser jeg ikke lenger bilder eller film i hodet av dem to. Men jeg sjekker facebooken hennes kanskje en gang pr mnd. Mobilen hans sluttet jeg å sjekke etter 6 mnd. Tanken på henne er ikke lenger så tilstede som den var, mest pga oppførselen til mannen som viser at han ikke lenger tenker på henne. Mye av svaret på det du spør om ligge ri hvordan kjæresten din oppfører seg og hjelper deg gjennom denne perioden.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #10 Skrevet 10. april 2013 Hva er poenget med å bli i et forhold når den andre ikke føler det samme for en lengre og det resulterer i utroskap? Hvor gammel er du? 25? Anonym poster: fa2296ffbeae8524fc15c91795c8097b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #11 Skrevet 10. april 2013 Umiddelbart. Tanken på henne har egentlig aldri plaget meg. Jeg VET at det ikke var noe med henne å gjøre, da hun er ei hore i annet land. Har aldri lest meldinger verken på mobil eller facebook. Vedkommende er ikke der uansett, han vet ikke navnet hennes engang. Dette betyr ikke at prosessen har vært lett. Vi har snakket og snakket og jobbet oss igjennom dette, og det begynner å bli bedre. Likevel har vi perioder hvor ting er litt dårligere igjen, men det er sjeldnere og sjeldnere heldigvis. Det er ca halvannet år siden det skjedde. Med en god porsjon jobbing fra begges side og MYE kommunikasjon, kan forholdet bli fint. Anonym poster: 71b139576c8909561d0247a16e8be71d
Tidus Skrevet 10. april 2013 #12 Skrevet 10. april 2013 Hvor gammel er du? 25? Anonym poster: fa2296ffbeae8524fc15c91795c8097b Hvor gammel er du?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #13 Skrevet 10. april 2013 Just stating the facts! Hun trodde hun stjal drømmeprinsen, men det gikk ikke. Sikkert kjipt for henne at hun betød null og niks for oss etter alt arbeidet hun la i å prøve seg Hun har visst en historie med opptatte menn, så det var til pass for henne. Etterpå tok hun kontakt med han og uttrykte bekymring for meg. Hun trodde tydeligvis han hadde dumpet meg til fordel for henne og at det var synd på meg. Da friket han helt ut og skjønte at dama ikke var helt god i hodet. Husker hver gang han fikk meldinger fra henne. Han bare ropte ut i frustrasjon til slutt: Herregud, skjønner hun ikke at jeg bare brukte henne fordi jeg var sint på deg, er hun dum eller? Jeg bare lo og lot han slite med henne... Til pass for han. Jeg terget han og sa at mhm ja, hun er vel forelsket da, nå blir du vel ikke kvitt henne med det første . Han rev seg mye i håret i den tiden, og fant ingen annen fornuftig forklaring på oppførselen hennes enn at hun måtte ha en svært tikkende biologisk klokke. Karma is a bitch Håper hun har lært! Anonym poster: 6d45c2278a7b1415c4d4fd399e7484bd Synes hun dama bør prise seg lykkelig over at han valgte deg, så hun kan finne seg noe bedre. Både du og kjæresten din høres jo helt blåste ut. Anonym poster: 481d9282db36b0fdb0ee32cef73148f4 3
pressplay Skrevet 10. april 2013 #14 Skrevet 10. april 2013 Hva er poenget med å bli i et forhold når den andre ikke føler det samme for en lengre og det resulterer i utroskap? Fordi utroskap ikke nødvendigvis betyr at man har mistet følelsen for partneren sin. I hvertfall ikke for gutter. Forsvarer ikke utroskap så det er sagt.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #15 Skrevet 10. april 2013 Just stating the facts! Hun trodde hun stjal drømmeprinsen, men det gikk ikke. Sikkert kjipt for henne at hun betød null og niks for oss etter alt arbeidet hun la i å prøve seg Hun har visst en historie med opptatte menn, så det var til pass for henne. Etterpå tok hun kontakt med han og uttrykte bekymring for meg. Hun trodde tydeligvis han hadde dumpet meg til fordel for henne og at det var synd på meg. Da friket han helt ut og skjønte at dama ikke var helt god i hodet. Husker hver gang han fikk meldinger fra henne. Han bare ropte ut i frustrasjon til slutt: Herregud, skjønner hun ikke at jeg bare brukte henne fordi jeg var sint på deg, er hun dum eller? Jeg bare lo og lot han slite med henne... Til pass for han. Jeg terget han og sa at mhm ja, hun er vel forelsket da, nå blir du vel ikke kvitt henne med det første . Han rev seg mye i håret i den tiden, og fant ingen annen fornuftig forklaring på oppførselen hennes enn at hun måtte ha en svært tikkende biologisk klokke. Karma is a bitch Håper hun har lært! Anonym poster: 6d45c2278a7b1415c4d4fd399e7484bd Vel, du lærte i hvertfall ikke. Du vet ikke hva mannen din sa i sengen med henne. Det kan du aldri vite. En mann so er utro, er også en løgner. Husk det. Ikke vær så naiv Anonym poster: 379ba0676efb4a17f216cb541e98e6b3 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #16 Skrevet 10. april 2013 Just stating the facts! Hun trodde hun stjal drømmeprinsen, men det gikk ikke. Sikkert kjipt for henne at hun betød null og niks for oss etter alt arbeidet hun la i å prøve seg Hun har visst en historie med opptatte menn, så det var til pass for henne. Etterpå tok hun kontakt med han og uttrykte bekymring for meg. Hun trodde tydeligvis han hadde dumpet meg til fordel for henne og at det var synd på meg. Da friket han helt ut og skjønte at dama ikke var helt god i hodet. Husker hver gang han fikk meldinger fra henne. Han bare ropte ut i frustrasjon til slutt: Herregud, skjønner hun ikke at jeg bare brukte henne fordi jeg var sint på deg, er hun dum eller? Jeg bare lo og lot han slite med henne... Til pass for han. Jeg terget han og sa at mhm ja, hun er vel forelsket da, nå blir du vel ikke kvitt henne med det første . Han rev seg mye i håret i den tiden, og fant ingen annen fornuftig forklaring på oppførselen hennes enn at hun måtte ha en svært tikkende biologisk klokke. Karma is a bitch Håper hun har lært! Anonym poster: 6d45c2278a7b1415c4d4fd399e7484bd Ojsann. Her var det vel ikke egentlig HUN som hadde lært. Du skjønner at det er DU som har gått i fella her eller? Mannen din var utro. Og han valgte HENNE ovenfor deg. At du tok han tilbake, gjør bare at han sitter j*vlig godt i det! Hehe Anonym poster: 379ba0676efb4a17f216cb541e98e6b3 1
Tidus Skrevet 10. april 2013 #17 Skrevet 10. april 2013 Fordi utroskap ikke nødvendigvis betyr at man har mistet følelsen for partneren sin. I hvertfall ikke for gutter. Forsvarer ikke utroskap så det er sagt. Det er generelt verre for gutter å tilgi fysisk utroskap, bare så du vet det.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #18 Skrevet 10. april 2013 Vel, du lærte i hvertfall ikke. Du vet ikke hva mannen din sa i sengen med henne. Det kan du aldri vite. En mann so er utro, er også en løgner. Husk det. Ikke vær så naiv Anonym poster: 379ba0676efb4a17f216cb541e98e6b3 Han sa alt han måtte si for å få henne til sengs! Hun var lettlurt, sa han selv Ojsann. Her var det vel ikke egentlig HUN som hadde lært. Du skjønner at det er DU som har gått i fella her eller? Mannen din var utro. Og han valgte HENNE ovenfor deg. At du tok han tilbake, gjør bare at han sitter j*vlig godt i det! Hehe Anonym poster: 379ba0676efb4a17f216cb541e98e6b3 Ja det har vel du behov for å tro.... Han valgte helt selv, og han ikke bare valgte meg, men han kjempet for å få meg tilbake Forhistorien var at jeg var på tur ut av forholdet fordi han var for umoden, og det førte til masse krangling. En annen han følte seg veldig truet av begynte å vise interesse for meg, så opplegget med hun andre var bare et desperat forsøk på å redde et såret ego... Flott at det finnes frivillige til slikt Etter dette gikk det opp mange lys for han, og han ble voksen. Ikke mer krangling, ikke mer tvil for min del. Jeg har opplevd utroskap andre ganger også, aldri greid å tilgi, men dette var veldig lett å komme over! Henne har jeg ikke giddet å forhøre meg så mye om, men jeg regner med hun fremdeles sitter alene, ettersom de mennene hun involverer seg med alltid velger kjæresten over henne. Så beklager kjære elskerinner, men det lønner seg ikke alltd å være man-snapper, og det er ikke alltid sånn at de som blir sammen igjen er de store taperne! Vi ble veldig lykkelige Anonym poster: 6d45c2278a7b1415c4d4fd399e7484bd 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #19 Skrevet 10. april 2013 Synes hun dama bør prise seg lykkelig over at han valgte deg, så hun kan finne seg noe bedre. Både du og kjæresten din høres jo helt blåste ut. Anonym poster: 481d9282db36b0fdb0ee32cef73148f4 Hvem er mest blåst: En dame som alltid går etter opptatte menn og ikke skjønner at hun blir brukt, eller et par som finner tilbake igjen når den ene har blitt voksen? Tviler på at hun noen gang finner noe bedre. Menn respekterer ikke horer. Anonym poster: 6d45c2278a7b1415c4d4fd399e7484bd 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #20 Skrevet 10. april 2013 Hvem er mest blåst: En dame som alltid går etter opptatte menn og ikke skjønner at hun blir brukt, eller et par som finner tilbake igjen når den ene har blitt voksen? Tviler på at hun noen gang finner noe bedre. Menn respekterer ikke horer. Anonym poster: 6d45c2278a7b1415c4d4fd399e7484bd Du har funnet deg en mann som ser på jenter som horer eller gudinner. Det er ikke en drømmeprins. Hun kommer til å bli voksen, og finne seg en voksen mann. Du kommer til å bli stuck med en mann med dobbeltmoral, som får deg til å tilgi han ved å si du er bedre enn "horene" han er utro med. Anonym poster: d2e3cec78bd683f015ecce1b373d1586
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå