Thomasine Skrevet 30. mars 2004 #1 Del Skrevet 30. mars 2004 Nå i disse nydelig påske-tider (...og snart sommer!! ), hvilken solkrem bruker dere på barna?! Det er jo så mange å velge mellom, og jeg synes jeg hører forskjellig fra år til år om hvilke som er bra eller ikke... :-? Så, hva bruker deres familie?! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 31. mars 2004 Dytter denne litt opp, jeg... Det er vel noen flere enn meg som har tenkt å bruke solkrem i påsken?! Hva bruker dere, noe favorittmerke?! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 31. mars 2004 #3 Del Skrevet 31. mars 2004 Cosmica brukte jeg i fjor på min ettåring, var fornøyd med den. Kommer til å bruke det merket i år også, med høy faktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 31. mars 2004 #4 Del Skrevet 31. mars 2004 Piz Buin, er en klar vinner her i huset. Når vi var på Gran Canaria i fjor sommer holdt Piz Buin med solfaktor 10 sola bedre ute enn natusan sin med solfaktor 25. Jeg er strålende fornøyd med den, også er det en av de få jeg tåler, siden jeg har eksem og ømfintlig hud. :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå