Gå til innhold

Konfirmasjonsgave lillesøster

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så min lillesøster har konfirmasjon tidlig i mai, hva kan jeg gi henne?

Hva har dere fått som dere fortsatt kan tenke tilbake på å være veldig glad for å ha fått? Hva fikk barna deres?

Pris er ikke så viktig, bare det er noen jeg er fornøyd med å gi som gave og tror hun vil være fornøyd med. Hun får full bunad av familie, er glad i klær og stil, men har ikke gitt noen spesifikke ønsker ennå.

Hmm.. er veldig i tenkeboksen! Er det noen som kan hjelpe? Alle tips tas i mot med takk :-)

Anonym poster: d1cb69956ef6e78d4f257d93c008b5ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk et gullsmykke av storesøsteren min da jeg ble konfirmert. 25 år etter har jeg det fortsatt. :)

• Liker 1
Gjest DevilAngel
Skrevet

Det er bare 2 år siden jeg hadde konfirmasjon(jeg hadde på høsten) og jeg glemmer aldri gaven jeg fikk fra søsteren min. Jeg har vært så gira og bare elsket dette stedet lenge før gaven. Det var rett og slett det eneste jeg pratet om og som betydde noe for meg. Research gjorde jeg hver dag ;) jeg fikk en tur til Los Angeles med søsteren min, bare oss to :D I 2 uker, det var helt utrolig. Og ikke for å holde noe inne, så ble jeg så glad at det kom tårer.

Hvis lillesøsteren din har noen steder hun vil dra? Kanskje en konsert i ett annet land? Lykke til hvertfall :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en klokke fra Michael Kors eller D&G etc.? Jeg fikk en klokke fra Guess i min konformasjon og det er nok den gaven jeg har brukt mest i ettertid. :)

Anonym poster: d7c03389b44a0307cddeca36376ecc8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for flotte svar!

En tur til London er under vurdering.. men flere tips tas i mot med takk :-)

• Liker 1
Skrevet

Et armbånd i hvitt gull av storebroren min og en dukke av lillesøster:) som hun hadde kjøpt for egne penger:)=

Går med arbåndet når jeg skal være fin:) og dukken står på bokhyllen i originalpakken:)

• Liker 1
Skrevet

jeg ga 2000 kr.

AnonymBruker
Skrevet

:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga 1000 kr til lillesøsteren min som lå i en bukett med rosa roser.

Lillesøstern min ønsket seg mest penger, så jeg tenkte det var greit. Jeg er ikke så flink til å kjøpe gaver, så det var greit for meg også. :)

Anonym poster: 3052f32c262cf890336a7676b1531377

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg vurderer sterkt å gi henne en tur til London. Men hadde egentlig plan om å dra med en venninne, blir det dumt om venninnen min er med på turen? Kan jeg evt. høre om søstern min sin bestevenninne vil være med? (Høre med moren hennes) Må jeg betale for henne også da? (Ca 3000 kr pr person)

Bare kom med det dere tenker, trenger litt innput :-)

Skrevet

Jeg syns at en søster tur, bare dere to, egner seg best når det er konfirmasjonsgave. For litt av poenget er å bruke tid sammen bare dere to sammen.

• Liker 1
Skrevet

Min søster skal også konfirmere seg. Jeg har skrevet en sang til henne, så tenkte jeg og gi henne et fint smykke eller lignende! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva fikk dere til konfirmasjonen som dere husker best selv? Som du satte evt. satte mer pris på med tiden? Eller barna dine/søsken. For meg var det et armbånd i gull av en besteforelder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...