Gjest Scarlet Skrevet 30. mars 2004 #1 Skrevet 30. mars 2004 Er det noen som så på denne gangen? Da deltakerne skulle synge norske sanger. Det jeg lurer på er hva den sangen Maren sang den gangen heter. Den er så utrolig fin. Er det Bjørn Eidsvåg mon tro? Isåfall, hvor finner jeg teksten på den?
Mr. Brownstone Skrevet 30. mars 2004 #2 Skrevet 30. mars 2004 Det var VAMP...med Tir Nar noir eller noe sånt....du finner teksten sikkert på vamp.no.
Fru Fomle Skrevet 30. mars 2004 #4 Skrevet 30. mars 2004 Sang hun ikke Tirna noir av Vamp? Aner ikke hvordan det skrives, men...
orakel Skrevet 30. mars 2004 #6 Skrevet 30. mars 2004 Jeg synes Rita Eriksen synger sangen adskillig bedre.
Mr. Brownstone Skrevet 30. mars 2004 #7 Skrevet 30. mars 2004 Jeg synes Rita Eriksen synger sangen adskillig bedre. Rita Eriksen korer også på originalen til Vamp. Hun er flink, men altfor gammel for Idol om det var den sammenlikningen du var ute etter.
orakel Skrevet 30. mars 2004 #8 Skrevet 30. mars 2004 Det var tolkning av sangen tirna noir jeg skrev om. Jeg synes ikke Marens tolkning var mye å skryte av. Tror grunnen til at hun fikk så positiv tilbakemelding var at ikke så mange kjente sangen. Det var Rita Eriksen som sang sammen med Vamp på originalen ja, og jeg mener hun har gitt ut sangen i ettertid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå