AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Leser om menn som drar til Thailand for å få seg dame, men kunne det funka for oss single damer å dra til Thailand å finne oss menn? Norske menn liker jo ikke meg så.. Vet ikke om det fins kjekke thaimenn heller, og de har vel ganske små tissemenn? Noen som vet? Har hørt rykter om at mange slår og er alkiser der borte, men finnes kanskje en og annen som er snill og? Jeg har aldri vært der så jeg vet ikke. Anonym poster: c926c5f76b62ba5e83f2ae20406e1521
Quilliam Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Om tissemann er viktig for deg så har Thailand noen av de minste i verden, 10,1 cm i snitt. Personlig har jeg bare kjent 1 person fra Thailand og han var veldig hyggelig, men 1 person er jo ikke akkurat nok for å dømme en hel nasjon..
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Thailand har vel underskudd på menn, men du skulle vel være attraktiv siden du kan være en billett til Norge. Anonym poster: 927a079fe9b82734b6d1becf4b26bad8
Gjest Cartman Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Herregud du finner deg en norsk mann, som er glad i deg. Du må slutte å tro at du ikke er god nok
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #5 Skrevet 10. april 2013 Haha jeg bor i Thailand. De fleste menn er ca 165 høye, har et ganske konservativt syn på kjønnsroller og er kronisk utro. Fins selvsagt hederlige unntak. At de er alkoholikere og slår er vel ikke noe typisk thailand. Du må også venne deg til å høre at du er feit, med mindre du er like spinkel som thaidamer Anonym poster: a103a3447216ac6ba6488b88328d43b6
Eriks Skrevet 10. april 2013 #6 Skrevet 10. april 2013 (endret) Haha jeg bor i Thailand. De fleste menn er ca 165 høye, har et ganske konservativt syn på kjønnsroller og er kronisk utro. Fins selvsagt hederlige unntak. At de er alkoholikere og slår er vel ikke noe typisk thailand. Du må også venne deg til å høre at du er feit, med mindre du er like spinkel som thaidamer Blir det noe på deg? Og er egentlig thaidamer pene ansiktsmessig? Har aldri vært der. Endret 10. april 2013 av Eriks
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #7 Skrevet 10. april 2013 Om det blir noe på meg? Jeg har samboer (fra europa) og ikke prøvd, ingen planer om det heller. Thaidamer kan være utrolig pene eller også ikke, som i alle land. De er ikke nødvendigvis penere enn kvinner andre steder. Anonym poster: a103a3447216ac6ba6488b88328d43b6
glidemiddel Skrevet 10. april 2013 #8 Skrevet 10. april 2013 (endret) Gutter jakter ikke på penger og status i den grad som jenter. Der nede så gidder de ikke å pleie egoet til bortskjemte prinsesser. Der nytter det ikke å gå med nesa i sky og tro du får respekt og innpass hos en mann, men du kan få deg en gigolo. Som alle steder her i verden, så fins det lykkejegere der og. Det jentene klager på der nede er at mennene har for lite penger. Hvis du ikke er en bortskjemt prinsesse eller heks så går det ann å finne seg noen her hjemme også, den dårlige nyheten er at mange av kandidatene har gitt opp jenter og trukket seg ut av hele spillet og sjekkemarkedet. Dette er ikke din feil, det er de bortskjemte prinsessene og heksene sin feil. Endret 10. april 2013 av glidemiddel 4
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2013 #9 Skrevet 10. april 2013 Gutter jakter ikke på penger og status i den grad som jenter. Der nede så gidder de ikke å pleie egoet til bortskjemte prinsesser. Der nytter det ikke å gå med nesa i sky og tro du får respekt og innpass hos en mann, men du kan få deg en gigolo. Som alle steder her i verden, så fins det lykkejegere der og. Det jentene klager på der nede er at mennene har for lite penger. Hvis du ikke er en bortskjemt prinsesse eller heks så går det ann å finne seg noen her hjemme også, den dårlige nyheten er at mange av kandidatene har gitt opp jenter og trukket seg ut av hele spillet og sjekkemarkedet. Dette er ikke din feil, det er de bortskjemte prinsessene og heksene sine sin feil. Det gjør de det ja. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #10 Skrevet 10. april 2013 Hvordan skal jeg finne en sånn thaimann å gifte meg med da? Finner ingen nettsider der man kan bestille. Skulle ønske det fortsatt var arrangert ekteskap, da hadde jeg sluppet å leve resten av livet alene med masse katter og dø alene og bli spist opp av dalmatinere. Anonym poster: c926c5f76b62ba5e83f2ae20406e1521
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #11 Skrevet 10. april 2013 Det gjør de det ja. Det gjør de ikke nei. Anonym poster: f73cca4b96aeebd425ca047ef750be3a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #12 Skrevet 10. april 2013 Det gjør de ikke nei. Anonym poster: f73cca4b96aeebd425ca047ef750be3a Menn tenker bare med tissen og går bare etter utseendet. Ikke status. Men thaimenn vil kanskje bare komme til Norge? Ikke vet jeg. Lei av å være alene. Anonym poster: c926c5f76b62ba5e83f2ae20406e1521
Marja Leena Skrevet 10. april 2013 #13 Skrevet 10. april 2013 Då ville eg heller satsa på ein søt polakk. 1
glidemiddel Skrevet 10. april 2013 #14 Skrevet 10. april 2013 (endret) Hvordan skal jeg finne en sånn thaimann å gifte meg med da? Finner ingen nettsider der man kan bestille. Skulle ønske det fortsatt var arrangert ekteskap, da hadde jeg sluppet å leve resten av livet alene med masse katter og dø alene og bli spist opp av dalmatinere. Anonym poster: c926c5f76b62ba5e83f2ae20406e1521 Om ikke akkurat direkte arrangerte ekteskap, så ihvertfall mer seriøst enn det er idag. Det er mye som gutter vet som ikke dere vet om situasjonen. Sjekkemarkedene som burde være seriøse har blitt gjort om til kjøttmarked hvor kun det overfladiske og materialistiske teller. Det er ikke så mye å trakte etter å stifte en familie idag sett fra menns synspunkt. Vi må selge motorsykkelen, gi opp selvrespekt, slutte å ha kontakt med kamerater og gi opp livet, jentene som er å få tak i har desverre ofte ikke så mye mer å tilføre i et forhold enn sex og barna som evt skulle komme av forholdet blir rivd vekk i en skilsmisse som nesten alltid kommer de nærmeste åra. Når det ikke er noe annet å se etter hos en kvinne enn sex, så er det ikke så rart mange velger med tissen og ikke har så lyst til å skaffe en fast partner. Dagens samfunn ødelegger familielivet og fedrerollen. Det fins både gode jenter og gutter der ute som er ofre for dagens situasjon. Gutter er kanskje dårlige til å finne gode jenter... hvor er de? Har kulturen ødelagt de? Jeg kan heller ikke påstå at jenter er så veldig flinke til å vite hva de skal se etter i en mann og hvordan de skal oppføre seg i et forhold. Inntil det går ann å finne gode jenter, og familielivet og fedrerollen blir verdsatt så vil mange gutter trekke seg unna. Både nettsjekking i Norge og Kina burde være enkelt hvis du ikke går etter hva slags bil partneren har. I Kina har kun 12% av mennene bil. De som ikke har bil der gidder nok ikke rotteracet hvor jenta lener seg tilbake i stolen og venter på at alt skal falle i henda på dem. Menn går ikke etter status. Men dagens situasjon har nok gjort at menn ikke vet hva de kan se etter hos en kvinne idag, dette mye pga av at de ikke har så mye kontakt med jenter pga av jenter avviser all form for invitasjon fra menn som vil bli kjent og det unaturlige samspillet som er idag. Menn og kvinner skal jobbe sammen som team og et forhold skal bestå av tillit, respekt og lidenskap, slik er det ikke idag. Dette er grunnen til at gode menn søker etter kvinner fra mer seriøse markeder (da tenker jeg ikke spesifikt på horehus i thailand eller bestillinger på nettsider). Ikke ta dette personlig da dagens situasjon ikke er din feil, men det hjelper litt å se situasjonen fra dine aktuelle partneres side også. Hadde sjangsen vært større for å få en vennlig kone og veloppdratte barn som respekterte foreldrene sine, så ville menn vært mer interresserte i dette. Men dette er selvfølgelig ikke bare konas ansvar. Dagens sjekkemarkeder fungerer dårlig til å bli kjent med noen av det motsatte kjønn. Og ellers i hverdagen så er ikke folk noe særlig imøtekommene mot det motsatte kjønn heller. Kanskje speidern og turforeninger tilbyr et bedre miljø å bli kjent med andre? Endret 10. april 2013 av glidemiddel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå