Gå til innhold

Trenchcoat

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg ønsker meg ny trenchcoat, og har siklet litt på en fra Mulberry, men det er selvfølgelig helt uaktuelt. Ønsker meg en i litt bedre kvalitet enn Vero Moda, men samtidig ikke altfor dyr. Synes det er litt vanskelig å sette en makspris, men Mulberry er for dyrt for å si det sånn.

Er det noen som har tips til en i mellomsjiktet? Helst marineblå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvilken pris Mulberry trench ligger på, men hva med Burberry? De er jo helt perfekte og du har jo nesten trenchen resten av livet. Ligger vel på 5-6000,- mulig det er mer enn du tenkte deg?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Marineblå er ikke det det er lettest å finne i år.

Her er mitt best forslag til deg, men ikke marineblå er jeg redd; Maison Martin Margiela

Gjest Badabing
Skrevet

Vet ikke hvilken pris Mulberry trench ligger på, men hva med Burberry? De er jo helt perfekte og du har jo nesten trenchen resten av livet. Ligger vel på 5-6000,- mulig det er mer enn du tenkte deg?

Har tittet litt på Burberry, men ikke funnet en jeg har falt helt for.

Marineblå er ikke det det er lettest å finne i år.

Her er mitt best forslag til deg, men ikke marineblå er jeg redd; Maison Martin Margiela

Tror kanskje jeg synes den er litt for "voksen" for meg siden den er såpass lang og klassisk. Jeg går ikke veldig klassisk kledd sånn egentlig. Beige blir litt pent igjen, og da tror jeg at jeg må finne en som kanskje har mer detaljer eller noe sånt.

Jeg er typen som gjerne går i jeans eller mørkeblå Converse liksom. :P

Men tusen takk for forslagene. :)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Litt kortere ? Litt freshere ? :)

Visste ikke alder på deg så jeg tok den jeg sikler mest på selv jeg :fnise:

Kanskje denne er mer din stil ?

Kortere, litt frshere og mørk :)

Endret av Lille-pus
Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Jeg er 31. :) Så jeg burde vel begynt å kle meg mer klassisk, men jeg er ikke helt typen. Liker på en måte ikke at klærne ser dyre ut, men liker fortsatt god kvalitet og et bra snitt. Tittet faktisk litt på dem fra det merket (og de andre på den nettsiden), da det er mer min stil, ja. :) Jeg er bare redd jeg ikke kommer til å bruke en svart noe særlig. Til pent da selvfølgelig, men det er kun til pent jeg bruker svart og jeg har allerede en pen, svart kåpe. Jeg har mest kamel og brunt, marineblått og hvitt i skapet mitt, så jeg bør kanskje velge ut fra det.

Dette blir riktig lengde for meg tror jeg:

http://se.burberry.com/store/trench-coats/womens-trench-coats/brit/prod-38517241-mid-length-cotton-poplin-trench-coat/

Samtidig synes jeg det er vel dyrt for en trench jeg vil bruke til hverdags. Det må vel finnes merker som kanskje er like god kvalitet og holder seg pen en stund, men der ikke halve prisen er den man betaler for merket i seg selv? :)

Endret av Badabing

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...