AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #1 Del Skrevet 9. april 2013 Det begynte først med at jeg fikk en rød prikk som klødde veldig. Så kjennes det ut som jeg må klø, det stikker og på underarmen kommer det frem mange små røde prikker etter at jeg har klødd. Tenkte først at det kunne være noe katten min har dratt inn eller noe slags insekt, men samboer merker ingenting. Er bare jeg, og i tillegg hadde jeg noe lignende i fjor. Har eksem fra før, men det er jeg kun plaget med om jeg er mye i kontakt med fuktighet og det har jeg ikke vært nå. Noen som vet hva det kan være? Vurderer å gå til lege, men utslettet er vel forsvunnet før jeg får time.. Anonym poster: 53472e9c91c5de8f41a57a343f7d056a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lacosimus Skrevet 9. april 2013 #2 Del Skrevet 9. april 2013 Enten allergi, elveblest eller keratosis pillaris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 9. april 2013 #3 Del Skrevet 9. april 2013 Se tråden: "Våkner opp med nye bitt/stikk hver dag" på Kropp og Helse-forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #4 Del Skrevet 10. april 2013 Se tråden: "Våkner opp med nye bitt/stikk hver dag" på Kropp og Helse-forumet. Er ikke helt det samme jeg har. Det er når jeg klør at "stikkene" blir synlige og det er ikke det samme som eksemen jeg pleier å ha. Har bare fått noen få "stikk", men det er en her og der. I tillegg stikker det og føles ut som jeg vil klø hele tiden. Er verst om kvelden. Anonym poster: 53472e9c91c5de8f41a57a343f7d056a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #5 Del Skrevet 10. april 2013 Altså jeg har fått et stikk her og der som ikke forsvinner, og kan begynne å klø igjen. Så kan jeg gjerne klø frem mange stikk på underarmen, men de blekner etter hvert. Kan kjenne at huden er litt mer ruglete der nå, men er ikke så synlige nå. Anonym poster: 53472e9c91c5de8f41a57a343f7d056a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå