Gå til innhold

Jeg blir så irritert!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr på byen i januar som jeg ble med hjem. Vi utvekslet nr, men jeg har egentlig ikke hørt noe fra han..

I mars (rett før påske) møtte jeg han ute på byen. Han ville absolutt hilse på meg med en jente "hengende" over han.. Etter det skulle han absolutt være i nærheten av meg på dansegulvet med jenta på slep.. De forsvant etter en stund..

Jeg møtte han igjen i helga.. Akkurat det samme skjedde.. Han skulle hilse på meg (med en jente på slep) og skulle absolutt danse i nærheten av meg.. Denne gangen danset han også med venninna mi.. Etter en stund forsvant han og jenta..

Jeg husker jeg var skikkelig irritert og sint på veien hjem! Hva vil han egentlig, hva prøver han på? Jeg får jo bare mer lyst på han når han er uoppnåelig! Kanskje jeg egentlig bare er sjalu..? :/

Hva tror dere..?

Anonym poster: 24bb77f75bbc4d0bc9b09c5841d99b74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får du MER lyst på han når han oppfører seg sånn? Turnoff for min del, men vi er alle forskjellige. Synes du ikke han er patetisk?

Anonym poster: ab00e6b0308ded90e9d3cd0c739738cb

• Liker 3
Skrevet

Mulig han vil ha en reaksjon fra deg, mulig han vil vise deg at han har draget, mulig han vil ha deg med på trekant.. Det kan være så mangt, men det som er sikkert her er følelsene han skaper i deg. Du blir irritert på han fordi han viser seg frem slik og du ikke kan få han. Det er DINE følelser og det er DU som taper på å føle det på denne måten. Hvorfor skal du bry deg om en fyr som har fått det han ville av deg og som nå bare skaper irritasjon i deg? Nei hev deg over det, ikke la han skape dårlige følelser i deg når du er på byen. Dans å ha det kjekt og hvis han henger over deg så be han om litt space.. Si at han ødelegger for sjekkingen din når han hele tiden er sånn på deg..

Ta tilbake kontrollen jente, og slutt å irritere deg over noen som ikke er verdt energien ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo ikke alle som ønsker noe mer selv om man treffes ute og blir med den andre hjem, heller da. Sikker på at du ikke har lagt litt for mye i dette? Man har jo ikke akkurat giftet seg når man blir med noen hjem, mange har ikke engang sex. At han hilser på deg og står i nærheten av deg på dansegulvet når han er ute er jo vanlig sosial omgang, og da ditcher man jo ikke de man har med seg uansett kjønn. Hva skulle han gjort, ignorert deg med stygge blikk og virket sosialt tilbakestående?

Anonym poster: 865c6f96f0b752fba2c7a9acdc26c25e

AnonymBruker
Skrevet

TS her..

Dere har helt rett.. Tror egentlig at jeg bare ble sjalu.. I tillegg når han kommer for å hilse med en jente på slep og jeg ikke hadde en gutt, følte jeg at han bare gnidde det inn.. Men slutt på sånt tull, jeg skal skjerpe meg! :)

Anonym poster: fa1e53d405c8271fc291197ad9937f99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...