Gå til innhold

Color kids - dårlig kvalitet eller uflaks?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Kjøpte i fjor en vinterdress fra Color kids (kjøpt på Barnas Hus). Kjempefornøyd med stoffkvaliteten, men opplevde at glidelåsen gikk i stykker etter kort tid (nesten som den "smuldret opp" enkelte steder, og ble umulig å åpne/lukke). Synes dette var irriterende ettersom resten av dressen nærmest så ubrukt ut. Til jul fikk barnet mitt en dunjakke fra samme merke, kjøpt samme sted. Opplever nå at også her "smuldrer" glidelåsen opp, og at den nå ikke lenger kan brukes pga. dette. Utrolig irriterende! Noen som har opplev det samme? Har ikke kvittering på klærne, så har vel ingen reklamasjonsrett... men bør jeg likevel klage til produsenten eller Barnas hus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo muligens ta en tur innom butikken å si ifra, så kan de kanskje snakke med produsenten. Jeg har kjøpt dunjakke til minsten fra colorkids (kjøpt i Danmark), og har ikke merket noe tull med det. Prisene på dette merket er jo relativt høy og det står en viss kvalitetslapp på tøyet.

Gjest gjest
Skrevet

Takk for svar. Bor et stykke unna butikken, så får vel sende dem en mail eller noe i første omgang... Har ikke hørt andre snakke negativt om merket, så synes det var så merkelig at jeg opplevde det med to ulike plagg. (har unger med normalt aktivitetsnivå, og pleier vanligvis å få slitasje alle andre steder enn glidelåsen...)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en del klær fra ColorKids, både inne- og uteklær, og har aldri hatt noen problemer med dem. Verken med stoff, knapper eller glidelåser. Men det er rart at du skal oppleve dette med to helt forskjellige plagg om det bare er tilfeldig. Ville nok tatt kontakt med butikken først jeg, og hørt om det kanskje er noe galt med et spesielt vareparti eller om andre har opplevd det samme?

Anonym poster: b21db5ed5fcc33e972de5d1a4e264633

Skrevet

Jeg kjøpte en vinterdress fra color kids som gikk istykker to ganger, rimlig kjapt etter den var ny. Regnetøyet derimot er jeg fornøyd med.

Det var faktisk glidelåsen som gikk istykker på våre dresser også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet et annet sted de selger ColorKids. Det er generelt sett gode klær, men det hender at glidelåser osv. blir ødelagte. Dersom du ikke har kvittering, har du kanskje en bankutskrift med at du har handlet på den aktuelle butikken? Da kan de kanskje finne kvitteringen for deg i sine systemer. Ring/mail dem uansett. Om du får reklamere på produktene kommer an på om ColorKids vil refundere beløpet til butikken, og det kan de jo ringe sin leverandør og høre om.

Anonym poster: 42d0bd44fdabb49200af8d1611e3d5ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...