readyornot Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Jeg lurte på om noen har noen effektive øvelser(som ikke nødvendigvis trenges masse utstyr til) for og trene sidemuskulaturen på rumpen?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 http://fitnessbloggen.no/slik-fikser-du-kneboyen-din/ Langt nede på siden er det video av øvelsen hofteløft. Kanskje den kan hjelpe litt? Anonym poster: ec74e35bf4215437bb72f9e37f154b5a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 Jeg har hatt STOR SUKSESS med denne øvelsen: For å gjøre det tyngre retter du ut foten når den er oppe i lufta, bøyer den tilbake, ned i gulvet, opp igjen, rett ut, bøy inn, og ned osv, som hun gjør det. Du kan også ta på deg tunge sko eller støvler å gjøre dette med. Jeg startet styrketrening hjemme med dette her og i dag trener jeg tungt. Dette er en god start for sidene på rumpa. Hele i grunn, men tar godt i den bulken på siden som jeg tipper du tenker på. Anonym poster: eafd31c9cd8ceaa24e0ed42299c52e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå