Gå til innhold

Endelig er det vår

Imax

Anbefalte innlegg

Og det er så deilig! Men det betyr også flere folk ute og båndtvang... Så det blir nok mer turer i bånd for dyret da. Ja, ja, man kan vel ikke få alt på en gang? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig å kunne ha hundene løse i hagen i timesvis med minimalt tilsyn (med snø kunne de hoppe over gjerdet).

Deilig å slippe masse våte bikkjer som måtte tørkes før de kan komme inn.

Deilig å slippe å gå tur med masse is over alt.

Deilig å kunne ha verandadøra oppe i timesvis og la hundene løpe inn og ut som de vil (nesten).

Deilig å kunne sitte i solveggen og se på bikkjene som storkoser seg med ei halvlitersflaske på plenen.

Det er dog ikke deilig at hagen er rimelig våt og dermed gjørmete enda. Bikkjene er ikke reine og det er ikke gulvene våre heller. Teppene har en konstant gråfarge og har får nok aldri noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah.. Merker det du.. Ildern røyter.. katten røyter.. *bo i en veldig hårete leilighet* :roll:

Dessuten er lufta full av sånne nysedingser.. aka pollen.

Ingenting er bedre enn våren! :D (ikke ironi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah.. Merker det du.. Ildern røyter.. katten røyter.. *bo i en veldig hårete leilighet* :roll:  

Dessuten er lufta full av sånne nysedingser.. aka pollen.  

Ingenting er bedre enn våren! :D (ikke ironi)

Ja gjett om jeg merker at hunden røyter, hår over alt, inni alle kroker og kriker. Jeg må innrømme at jeg røyter litt jeg og da :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er båndtvang galt? Spesielt om våren er jo det veldig bra, mange dyr i naturen som skal føde da, hvis de blir skremt kan de kaste fosteret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra ha få en våt, men ren hund inn i huset har vi gått over til å ta inn en sølete, våt hund.

Gleder meg til det blir mindre søle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Båndtvang er jo ikke galt, men det er jo kjipt for bikkja å gå i bånd! Det var det jeg mente.

PS! Har puddel - så jeg slipper røytinga. Noen som er misunnelige?!?! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...