Gå til innhold

Mann- og redd for aldri å få barn. Vanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det flere menn som meg? Jeg er 27 år og veldig redd for å aldri få egne barn. Kjæreste er jeg milevis unna, og jeg sliter med å komme i kontakt med det motsatte kjønn.

Jeg må være utrolig teit som egentlig tenker slik, samtidig er det flere ting som gjør at disse tankene kommer frem.

Jeg er ikke i nærheten av å være et ansvarsbevisst menneske, da jeg mangler jobb, utdannelse, eget hus, bil osv. I tillegg sliter jeg litt psykisk (går til psykolog), og syter med å få forandret livet mitt..

Og jeg GREIER bare ikke ta meg i nakkeskinnet og få gjort noe med problemene mine.. Alle tankene bare kverner rundt i hodet mitt i et eneste stort kaos!

Og samtidig blir jeg livredd for at jeg om 10 år til sitter i den samme situasjonen, og fremdeles ikke har fått barn....

Anonym poster: 2850223c7cebeb032201d20462d05181

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HØR NÅ HER DIN GRINEBITER! :fnise:

Ta tak i livet ditt og begynn i dag! Skaff deg en utdannelse. Ikke bra nok karakterer fra videregående? Ta opp igjen fagene! Så får du deg jobb og kan skaffe deg bil og hus, og mens dette foregår bygger du på selvtilliten!

Og hva damer angår, kan de komme opp fra ingenting og plutselig er de i livet ditt. Kanskje du møter en på universitetet?

PS: Ikke kom med syt om at det ikke er så enkelt! Hallo? Du er et sterkt individ med masse selvinnsikt. Dette kan du. Begynn i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...