helloo Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Jeg skal nå begynne å bruke kremen "Epiduo" for å få bort kviser, men er litt usikker på hvordan jeg skal vaske fjeset før bruk. Bruker til vanlig "No7 foaming cleanser" for å fjerne sminke, men lurer på om dette kanskje kan hindre effekten av epiduo? Er også litt usikker på hvordan jeg skal bruke fuktighetskremen. Skal jeg ta den på før eller etter epiduo? Takker for svar!
Wonders Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 (endret) Vask ansiktet helt rent som du selv foretrekker, bruk epiduo over natten rett på rent ansikt. La det være veldig tynnt lag og aldri rundt øynene eller på lepper. På morgenen etter vasker du ansiktet helt rent, og tar vekk all epiduo. Så kan du ta på fuktighetskrem. Etter du har tatt på epiduo må du vaske hendene skikkelig, for den etser vekk farge på håndkle om hendene ikke er heeeelt rene. På puten må du også legge håndkle så du ikke får flekker på puten fra kremen over natten. Jeg har brukt min sånn i to år. Den fjerner store porer og sorte ormer også! Eeeeelsker den. Endret 10. april 2013 av Wonders 1
terri Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 wonders hadde en god beskrivelse sånn bruker jeg den også! tar det rolig i starten, og trapper gradvis opp bruken 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå