Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Cartman
Skrevet

Har brede skuldre og gjennomsnittlig høyde, så det går sikkert bra selv om inspektør klein er ja klein :)

Gjest Iilli
Skrevet

http://www.nrk.no/vitenskap-og-teknologi/1.10978627

Så nå er det vitenskapelig bevist det alle menn vet men ingen kvinne vil innrømme

Selvsagt teller det. Akkurat som hår på hodet, høyde, kroppsform, sunnhet, intelligens, sosial status, tannstilling, ansiktstrekk, sjelelig balanse, makt, penger osv, osv, osv.

AnonymBruker
Skrevet

Yeye blir dere aldri lei? Kvinner er manipulative og menn er usikre. get over it. så jævla lei jeg blir dette evigvarende penisgnålet.

Anonym poster: 38062984b04533cdd8f49108dd671d72

Gjest Eurodice
Skrevet

Yeye blir dere aldri lei? Kvinner er manipulative og menn er usikre. get over it. så jævla lei jeg blir dette evigvarende penisgnålet.

Selvfølgelig er samtlige kvinner i hele verden manipulative. Stakkars menn som ikke har noe de skulle ha sagt. Skjønner ikke at de vil være i nærheten av oss i det hele tatt. De som er slike uskyldige skapninger, godheten selv.

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er samtlige kvinner i hele verden manipulative. Stakkars menn som ikke har noe de skulle ha sagt. Skjønner ikke at de vil være i nærheten av oss i det hele tatt. De som er slike uskyldige skapninger, godheten selv.

Snakk om svar på tiltale. Jeg prøvde å si til ts at temaet er gjentagende og uinteressant, og kommer med generaliseringer om både kvinner og menn. Du tar tak i alt annet enn poenget mitt, som bringer meg tilbake til den orginale påstanden min.

Sorry skal ikke bidra til mere asporing.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Slapp av litt da gutter.

1. Dette er en undersøkelse om det estetiske, ikke om hvor mye bedre/dårligere enn stor penis er i forhold til normal eller liten i selve samleie.

2. Det står ingen ting om hvor mange som liker "jo større jo bedre", selv om man går ut i fra at det er et slags flertall.

Tipper nok at en undersøkelse hadde vist at flertallet synes en velproporsjonert kvinne med store pupper er det mest attraktive å se på. Det vil på ingen måte si at andre ting ikke teller eller at man har det "perfekte" som minstekrav.

EDIT: Tipper også at undersøkelsen egentlig hadde et bredere fokus, men "størrelse penis" skaper mange klikk.

Endret av OneLove

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...