AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Hvergang min sambo er ute å reiser så er det jeg som henter han hjem, og det er som regel også det jeg "forventer" også når han reiser ut. Altså jeg tar med dagsplanen den dagen han kommer hjem at jeg er på flyplassen da og da. Han har vært borte en uke nå, og kommer hjem idag. Jeg gleder meg, for jeg har nok savnet han litt selv om han ikke har vært borte så lenge. Jeg har nesten gledet meg litt til å dra på flyplassen å "se" også, i og med at jeg fikk briller idag og fant ut at det er jo en hel del jeg aldri har sett! Uansett, pratet med han tidligere idag og jeg spurte etter nøyaktige flytider (som vanlig) og han oppga dem som vanlig. I min verden skal jeg fortsatt hente han på flyplassen, så jeg piffer meg opp litt ekstra og sitter å ser i speilet på meg selv og de nye brillene. Kjempe spent egentlig, for han har heller aldri sett meg med brillene. Men nå rett før de tar av sendte han melding om at moren skulle hente ham. Broren og faren reiser for øvrig med han nå også, men jeg har da hentet de alle før også. Tenker at det er pga faren og broren at moren skal hente, men jeg er likevel kjempe skuffet her jeg sitter oppdollet. Fikk også melding om når han kommer hjem, og da er det leggetid her og jeg er forlengs i seng. Mulig at jeg overreagerer litt siden jeg er gravid. Jeg får jo ikke diskutert det med ham siden dette var noe han sendte rett før avgang. Synes forsåvidt at det var dårlig gjort, men hvem vet, kanskje han skjønte at jeg kom til å reagere? Huff, huff. Er det teit å hente han likevel? Jeg vet ikke jo ikke om de har en rar "familie" plan, men.. Anonym poster: 0e683de3fc2c4b0a7d856709166a9a57
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Dytt Anonym poster: 2970a11db6376b9d408db7898fe91556
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Skjønner ikke hvorfor du kunne hente han, men når moren hentet så kom du til å ha lagt deg når han var kommet hjem? Anonym poster: 9ece0f4f687458f581f2e968ebb359ec 5
SoftKitty Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 De fleste synes vel det er mer mas enn hyggelig å hente folk på flyplassen, så han tenkte nok aldri at du ville bli lei deg for å ikke få hente ham, men at det var bra for deg å slippe siden moren kunne hente.. Synes kanskje du overreagerer bittelitt, du ser ham jo når han kommer hjem fra flyplassen, så skrekkelig stor tidsforskjell kan det vel ikke være snakk om. 4
Havbris Skrevet 9. april 2013 #5 Skrevet 9. april 2013 Snu det hele på hodet - han tok hensyn til deg, ville spare deg for turen og sa at du ikke trengte å hente han siden moren hans hentet alle. Jeg tror analysene dine tok litt overhånd. Dårlig gjort? Dere er i en situasjon der dere har bestemt dere for å bli foreldre. Da må dere ha litt større takhøyde enn dette. Brillene dine får du vist frem uansett. 6
Gjest Inggolf Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 (endret) I og med at du ikke sa med en gang at du faktisk vil hente han og at du er helt klar og fiksa til å dra, så synes ikke jeg at du bør hente han. Endret 9. april 2013 av NozMonster
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #7 Skrevet 9. april 2013 Hvergang min sambo er ute å reiser så er det jeg som henter han hjem, og det er som regel også det jeg "forventer" også når han reiser ut. Altså jeg tar med dagsplanen den dagen han kommer hjem at jeg er på flyplassen da og da. Han har vært borte en uke nå, og kommer hjem idag. Jeg gleder meg, for jeg har nok savnet han litt selv om han ikke har vært borte så lenge. Jeg har nesten gledet meg litt til å dra på flyplassen å "se" også, i og med at jeg fikk briller idag og fant ut at det er jo en hel del jeg aldri har sett! Uansett, pratet med han tidligere idag og jeg spurte etter nøyaktige flytider (som vanlig) og han oppga dem som vanlig. I min verden skal jeg fortsatt hente han på flyplassen, så jeg piffer meg opp litt ekstra og sitter å ser i speilet på meg selv og de nye brillene. Kjempe spent egentlig, for han har heller aldri sett meg med brillene. Men nå rett før de tar av sendte han melding om at moren skulle hente ham. Broren og faren reiser for øvrig med han nå også, men jeg har da hentet de alle før også. Tenker at det er pga faren og broren at moren skal hente, men jeg er likevel kjempe skuffet her jeg sitter oppdollet. Fikk også melding om når han kommer hjem, og da er det leggetid her og jeg er forlengs i seng. Mulig at jeg overreagerer litt siden jeg er gravid. Jeg får jo ikke diskutert det med ham siden dette var noe han sendte rett før avgang. Synes forsåvidt at det var dårlig gjort, men hvem vet, kanskje han skjønte at jeg kom til å reagere? Huff, huff. Er det teit å hente han likevel? Jeg vet ikke jo ikke om de har en rar "familie" plan, men.. Anonym poster: 0e683de3fc2c4b0a7d856709166a9a57 Dytt Anonym poster: 2970a11db6376b9d408db7898fe91556 For det første: Man dytter ikke på tråder etter 11 minutter. For det andre: Herregud, GROW UP! Anonym poster: 5585d38f8ad6f3c26d0fb7adcb0ffccc 9
Enyya Skrevet 9. april 2013 #8 Skrevet 9. april 2013 Må være helt ærlig her og si at jeg synes du reagerer litt merkelig. Er vel ingen som synes det er gøy å kjøre midt på natta å hente noen. Han tenkte vel at du er gravid og skulle få slippe? At du har fått nye briller kan han vel se dagen etter? 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #9 Skrevet 9. april 2013 Skjønner ikke hvorfor du kunne hente han, men når moren hentet så kom du til å ha lagt deg når han var kommet hjem? Anonym poster: 9ece0f4f687458f581f2e968ebb359ec Han har vist tenkt å bli der en time før han kommer hjem, og da er han ikke her før i 2400 tiden. Hadde jeg hentet ham hadde vi vært hjemme igjen klokken 2300, om ikke litt før. Klokken 24 så har min gravide kropp sovnet forlengs Men kanskje jeg overreagerer ja, hadde nok hodet mitt litt for mye innstilt på dette her med briller og alt.. Synes likevel han kunne sagt i fra før. Riktignok har jeg ikke måtte avlyse noe for å hente han, men det har jeg ofte måttet før. Anonym poster: 2970a11db6376b9d408db7898fe91556
Gjest Inggolf Skrevet 9. april 2013 #10 Skrevet 9. april 2013 Det skal jammen ikke mye til å hisse opp enkelte Kg-brukere 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #11 Skrevet 9. april 2013 Leste forresten meldingen på nytt nå, han mener jeg skal hente han hos moren, men hun bor jo likeved flyplassen så det er jo like langt uansett, bare seinere. Det orker jeg faktisk ikke. Da henter jeg han heller direkte på flyplassen uansett. Anonym poster: 2970a11db6376b9d408db7898fe91556
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #12 Skrevet 9. april 2013 Leste forresten meldingen på nytt nå, han mener jeg skal hente han hos moren, men hun bor jo likeved flyplassen så det er jo like langt uansett, bare seinere. Det orker jeg faktisk ikke. Da henter jeg han heller direkte på flyplassen uansett. Anonym poster: 2970a11db6376b9d408db7898fe91556 Nei, da sier du at du ikke henter ham hos moren når det blir såpass sent. Eventuelt ombestemmer du deg og henter ham hos moren senere - men det er helt greit å si at det blir for sent. Du sa ikke til ham at du skulle hente ham, og han sa fra om at han ble hentet av moren. Det han gjorde var helt i orden. Nå har han i tillegg lagt planer om å komme på besøk til foreldrene, så det er ikke lenger snakk om bare å hente ham hjem - for han skal egentlig noe. Da kan du selvsagt ikke bare dra ut og hente ham på egen hånd likevel. Det sier seg selv. Virkelig. Anonym poster: e90581a45bbd859bfd6a22b455ce1471 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #13 Skrevet 9. april 2013 Leste forresten meldingen på nytt nå, han mener jeg skal hente han hos moren, men hun bor jo likeved flyplassen så det er jo like langt uansett, bare seinere. Det orker jeg faktisk ikke. Da henter jeg han heller direkte på flyplassen uansett. Anonym poster: 2970a11db6376b9d408db7898fe91556 Du har ikke fått med deg at han har tenkt seg på besøk til mora? Eller får han ikke lov? Anonym poster: a3a8a4402e536fe3247c96e48f1dbed9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #14 Skrevet 9. april 2013 Når jeg først trodde moren skulle kjøre han helt hjem bare litt senere så tenkte jeg at det var helt greit og du overdrev ts. Men at han vil du skal hente han en time senere når du er gravid og trøtt så synes jeg han er urimelig og du kan hente han når han lander. Anonym poster: 9ece0f4f687458f581f2e968ebb359ec 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #15 Skrevet 9. april 2013 Han skal ikke på besøk, foreldrene skal jo sove. Mistenker heller at han skal spille fifa på broren sin maskin(ikke den broren som kommer hjem nå, men en annen som også er borte), siden vår er pakket ned i flyttelasset ennå. Og han er der hver eneste dag uansett. En time på kvelden har ingen ting å si. Anonym poster: 2970a11db6376b9d408db7898fe91556
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #16 Skrevet 9. april 2013 Han skal ikke på besøk, foreldrene skal jo sove. Mistenker heller at han skal spille fifa på broren sin maskin(ikke den broren som kommer hjem nå, men en annen som også er borte), siden vår er pakket ned i flyttelasset ennå. Og han er der hver eneste dag uansett. En time på kvelden har ingen ting å si. Anonym poster: 2970a11db6376b9d408db7898fe91556 Du kan godt lage dårlig stemning i heimen om du ønsker det, TS, men du ser selv at de aller fleste (selv damer, som nok forstår deg bedre her enn menn) mener at du bør la dette fare. Gjør gjerne noe annet, men hvis dette blir en dårlig kveld har du sørget for det selv, og da håper jeg ikke du klandrer ham for det. Han har tross alt opptrådt helt ryddig. Anonym poster: e90581a45bbd859bfd6a22b455ce1471
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #17 Skrevet 9. april 2013 Du kan godt lage dårlig stemning i heimen om du ønsker det, TS, men du ser selv at de aller fleste (selv damer, som nok forstår deg bedre her enn menn) mener at du bør la dette fare. Gjør gjerne noe annet, men hvis dette blir en dårlig kveld har du sørget for det selv, og da håper jeg ikke du klandrer ham for det. Han har tross alt opptrådt helt ryddig. Anonym poster: e90581a45bbd859bfd6a22b455ce1471 Synes nå virkelig ikke det er ryddig å "avbestille" henting to timer før, og samtidig legge til om han ikke kan hentes rundt midnatt hos moren istedet. Som er enda seinere en orginalt. Dere misforstår om dere tror at hentingen ikke var avtalt, selv om det ikke er sakt direkte. Det er bestandig slik at det er jeg som henter i slike sammenhenger, og ingen gidder å spørre noe fram eller tilbake. Svigermor ringte meg også nå og lurte på hvorfor hun hadde fått melding om henting, for det gjorde jo alltid jeg? Det passet ikke så godt, så hadde vært fint om jeg gjorde det allikevel. Akkurat som om jeg hadde avlyst.. Spent på hva som egentlig har skjedd her! Anonym poster: 2970a11db6376b9d408db7898fe91556
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #18 Skrevet 9. april 2013 Kan han ikke bare sove hos foreldrene, da? Eller de kan kjøre ham hjem? Har man ikke problemer, så får man lage seg noen. Anonym poster: 0a44d13a8a82a42d3d4422428589d8c6
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2013 #19 Skrevet 9. april 2013 Må være helt ærlig her og si at jeg synes du reagerer litt merkelig. Er vel ingen som synes det er gøy å kjøre midt på natta å hente noen. Han tenkte vel at du er gravid og skulle få slippe? At du har fått nye briller kan han vel se dagen etter? Jeg synes det var dårlig gjort av mannen å ta fra deg denne gleden, selv om han bør vite at han ikke kan regne med at du alltid stiller opp for å hente ham. Han burde kjenne deg såpass at han forstod at du ønsket å hente ham, og at du hadde noe du ville vise ham. Lite sensitiv type??
Gjest Inggolf Skrevet 9. april 2013 #20 Skrevet 9. april 2013 Dette er et prakeksemplar på å lage et problem av noe som jeg ikke trodde det var mulig å lage et problem av.. tror jeg bare må melde meg ut her! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå