Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner bli passe lei! Jeg gjør som det står på DnB sine sider, men det fungerer jo ikke. Jeg innstallerer siste java versjon og kjører sånn som det står, starter opp Mac,en på nytt, men det hjelper jo ikke? Noen erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken nettleser bruker du?

• Liker 1
Skrevet

Safari

Skrevet

Vet at den nyeste javaen ikke "godtar" DnB sine sider. Var noe oppslag om det for en tid tilbake. Er fra Apple sin side problemet ligger.

Kontakt DnB og få den 4 sifrede koden din så er det ikke noe problem :) Det fungerer hvertfall fint hos meg! Vet ikke om det bare gjaldt i Safari, du kan jo prøve å laste ned en annen nettleser og se om det fungerer.

• Liker 1
Gjest Marmot
Skrevet

Ja, det der sliter jeg med også. Det er så ille at jeg vurderer å kjøpe en Windows-pc til nettbank-bruk, men det er jo egentlig for teit. Må reboote Mac'en hver gang jeg skal i nettbanken, og det at jeg "aldri" må reboote den er en av de store fordelene for meg, så det er ganske kjipt. Funker like dårlig i alle nettlesere er min erfaring, jeg bruker Opera, Firefox, Chrome og Safari om hverandre, og det er en gjettelek hver gang hvem av dem som fungerer.

Skrevet

Vet at den nyeste javaen ikke "godtar" DnB sine sider. Var noe oppslag om det for en tid tilbake. Er fra Apple sin side problemet ligger.

Kontakt DnB og få den 4 sifrede koden din så er det ikke noe problem :) Det fungerer hvertfall fint hos meg! Vet ikke om det bare gjaldt i Safari, du kan jo prøve å laste ned en annen nettleser og se om det fungerer.

Ja, men så har det seg sånn at jeg også trenger Java til Skandiabanken og det fungerer ikke der heller. Og det kodekortet jeg engang hadde der.....

Skrevet

Kjedelig. Utrolig knotete at de har gjort det sånn..

Har du en iPad eller en tlf du kan logge inn med så lenge? :)

Skrevet

Prøvd å fjerne Java cache?

Skrevet

Jeg har opplevd at Java i Safari er deaktivert selv om siste Java-versjon er installert, men det funker hvis jeg kjører verifisering, da kommer det opp en forespørsel om å kjøre programmet som av en eller annen grunn ikke går automatisk.

Skrevet (endret)

Botch: Jeg har det samme problemet på min selv om jeg har alt det nyeste og har aktivert den igjen slik at den skal komme automatisk. :)

Endret av boks
Skrevet

Jeg jobber på kundeservice, og mottar stadig vekk Javaproblematikk på mac og windows. Det som pleier å være feil er enten at vi må fjerne cache eller at Java plugin er inaktiv. Kan du sjekke på Java tester om det fungerer der?

Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Du må avinstallere tidligere versjoner av Java som ligger på maskina. Jeg opplevde at maskina ikke brukte den oppdaterte versjonen før jeg sletta den gamle.

Skrevet

Gå inn på Firefox.com der kan du laste ned JAVA til Mac en. Følg instruksene der.Ta og en oppdatering på maskinen ved og gå inn på programvare oppdatering. Deretter tar du en restart på maskinen og prøver og logge deg inn på DnB. Har hatt samme problem selv.

Skrevet

Fungerer det for deg nå?

Gjest Fleecejakke
Skrevet

Jeg har gjort alt og det virker fortsatt ikke.

Skrevet

Jeg har gjort alt og det virker fortsatt ikke.

Får du samme problem som TS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...