Gå til innhold

Utdrikningslag!!!!!!!!

*Lene*

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som får sommerfugler i magen av det ordet? Ikke fordi jeg tror at jeg blir driti ut..Men likevel den følelsen av IKKE å ha kontroll på når, hvor og hva!

For min del, og mange andres kan det jo skje når som helst nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lompa

:ler: Sommer fugler er en saftig underdrivelse. Med den gjengen som allerde har planlagt mitt utdrikningslag og som går rundt med hemmelighetsfulle glis er magen min overtatt av en hel hær med sommerfugler.En ny og skummel mutant-art.

Sommerfuglus elefantus horribilis gigantus.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg!

Veldig!!!!

Men jeg er veldig spent på om det blir en eller to utdrikkingslag. Forloveren min har nemlig spurt om å få mailadresse til venninner i Tromsø, for hun lurte på om de i Tromsø kom til å arrangere eget utdrikkingslag for meg...(forloveren min er en barndomsvenninne, og bor et helt annet sted.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig :ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1:

Jeg synes det var litt tøft å ikke ha kontrollen, og var samtidig skuffet over meg selv at jeg ikke kunne stole såpass på min forlover og min sambo at jeg skjønte at det bare kom til å bli hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Forloveren min bor i en helt annen kant av landet, så jeg har ikke altfor store forhåpninger. Jeg vet at hun kommer til å arrangere noe, men jeg tror ikke at hun kommer til å sette himmel og jord i bevegelse på grunn av utdrikningslaget. Dessuten vet jeg at hun kommer til å finne på noe koselig. ikke noe utdritningslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Sommer fugler er en saftig underdrivelse. Med den gjengen som allerde har planlagt mitt utdrikningslag og som går rundt med hemmelighetsfulle glis er magen min overtatt av en hel hær med sommerfugler.En ny og skummel mutant-art.

Sommerfuglus elefantus horribilis gigantus.....

:ler: Godt sagt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både gleder og gruer meg ja. Ikke godt å si hva disse venninnene mine finner på. Er også like spent på min kjæres utdrikkningslag. Kameratene hans er ikke helt tamme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlover er veldig flink til å holde på hemeligheter. Aner ikke hva som skal skje (håper nesten noen på jobben forsnakker seg slik at jeg er litt forbredt)

Grugleder meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og gruegleder meg. Vet de ikke finner på noe flaut for meg, men likevel er det den følelsen av IKKE å ha kontroll!

Jaja, vet ihvertfall at det ikke blir noe til helgen ihvertfall..hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det blir noe utdrikningslag, p.g.a diverse omstendigeheter. Men det er helt OK for meg om det ikke blir noe :-) Om det likevel blir så er det også OK, og jeg er ikke nervøs for noe i den sammenhengen.

Vi får vel se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...