helloo Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Er det noen av dere som har prøvd kremen epiduo mot kviser? I så fall, merket dere bedring, og hvor fort?
mariatherese Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Jeg har. Begynte på epido og tetracylinger (antibiotikapiller) 3.desember. Ble ganske fort veldig mye bedre, og sluttet på antibiotiken i romjula fordi jeg fikk en soppinfeksjon. Har hatt strålende erfaringer med epiduo, det gjelder bare å finne en bruk som passer deg. Jeg får veldig tørr hud av å bruke det for ofte, og prøver å bruke det omtrent annenhver dag for å vedlikeholde. Huden min har blitt MYE bedre. Jeg var på ingen måte en av de værst utsatte, men jeg plagdes med underjordiske og dype kviser som etterlot arr, i tillegg til en del mindre kviser. Akkurat nå har huden min klikket helt, både på brystet og ryggen (der bruker jeg ikke epiduo). Har vært mye stress for meg i det siste samt mensenuke nå, så krysser fingrene for at jeg får roet ned og at kvisene stikker av. Men alt i alt, jeg er fornøyd og to andre jeg kjenner er også fornøyd. Jeg forblir fornøyd hvis utbruddet jeg har nå gir seg, iallefall. Om du skal bruke det må du prøve deg fram, det kan gjøre huden din ekstremt tørr og du vil trenge en god fuktighetskrem og litt prøving og feiling før du finner ut hvor ofte du trenger å bruke den.
Wonders Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Jeg har det til de store porene på nese og kinn samt alle hudormer. Etter en natts bruk er det synlig endring. Ikke overdriv for det etser og tørker ut. Gjør som legen sier. Tynnt tynnt lag så holder tuben lenger. Smør på med peke og langefinger bare. Man blir avhengi for når man ikke bruker den to ganger i uken kommer den kjipe huden igjen...
GirlWithOneEye Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 Jeg har også brukt den, og det sved som fyyy de første dagene selv om jeg tok bare bittelitt. Men etterhvert (noen dager) gikk det over og det hjalp ganske raskt. Nå er tuben snart tom, og må skaffe ny i frykt for at den dårlige huden skal komme tilbake:P Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå